گفته می شود

گفته می شود محسن هاشمی نوشته برای نخستین بار و پس از ۲۳ سال، خاطرات روزنوشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، توسط وزارت ارشاد دچار ممیزی شده است و لیستی بلند بالا ودر حدود صد مورد از مقدمه ومتن و پاورقی را برای حذف واصلاح به دفتر نشر معارف انقلاب به عنوان ناشر این کتاب ابلاغ کرده اند که منجر به آسیب دیدن بخش مهمی از تاریخ انقلاب خواهد شد.

 

گفته می شود دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفته به زودی بر اساس محاسبات کارشناسان به طبقات پایین به میزان ۴۰۰ هزار تومان و برای طبقات بالا نیز ۳۰۰ هزار تومان به هر نفر داده می شود که البته باید تاکید داشت که این ارقام هنوز قطعی نیست و بر اساس محاسبات و برآورد کارشناسان است.

 

 

گفته می شود انسیه خزعلی معاون رییس جمهور با اشاره به قانون انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی اظهار داشته اجرای این قانون بسیار ضعیف شده و گلایه زنان را به دنبال داشته است، زیرا بسیاری از موازین شرعی در مراجعه زنان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها رعایت نمی‌شود، حال آن که در کشور‌های اروپایی وقتی ببینند بیمار، خواهان خدمات خاصی است به او اهمیت می‌دهند و این جای تاسف دارد که در کشور ما به این مساله کمتر اهمیت می‌دهند.

 

 

گفته می شود احمد بخارایی گفته طبقه متوسط دیگر آن اثرگذاری را ندارد. هرچه خط فقر افزایش پیدا کند و درآمد آدم‌ها ثابت باشد، افراد بیشتری به زیر خط فقر می‌روند، بنابراین دیگر طبقه متوسط معنا ندارد.

 

 

گفته می شود علی مطهری به سخنان سفیر روسیه در تهران که حجاب اجباری و منع مشروبات الکلی را مانع سفر گردشگران روس به ایران اعلام کرده بود واکنش نشان داد. علی مطهری، فعال سیاسی نوشت: سفیر روسیه در ایران بار دیگر افاضه فرموده و گفته‌ است «موضوع حجاب و ممنوعیت مشروبات الکلی مانع ورود گردشگران روس به ایران می‌شود.» لابد فقدان روسپی‌خانه هم یکی دیگر از موانع است! این گفته سفیر گذشته از دخالت در امور ایران، توهین به گردشگران روسی است… چراکه ایران جاذبه‌های دیگری دارد و کسی برای آن‌گونه جاذبه‌ها به ایران نمی‌آید.اتفاقا تجربه نشان داده‌ است که آن ممنوعیت‌ها هم برای گردشگران جاذبه دارد زیرا چند روزی زندگی انسانی را تجربه می‌کنند.

 

 

 

 

گفته می شودسخنگوی گمرک ایران گفته طی سی سال گذشته بیش از ۹۶.۴ میلیون تن گندم به ارزش ۲۲.۸ میلیارد دلار وارد کشور شده که بیشترین میزان واردات با ۷ میلیون و ۴۲۹ هزار تن مربوط به سال ۹۳ است.

 

 

گفته می شود حسین راغفر، اقتصاددان گفته هر زمان قرار است افزایش قیمتی اتفاق بیفتد، دولت‌ها شروع به آمارسازی می‌کنند و یکی از این آمارها، قاچاق است. از سال ۱۳۹۰ که قیمت دلار از ۱۰۰۰ تومان به ۳۵۰۰ تومان افزایش یافت و از دی‌ماه ۱۳۹۶ تا دی‌ماه ۱۳۹۹ که قیمت دلار را از ۳ هزار تومان به ۳۲ هزار تومان افزایش دادند، همه این‌ها در جهت تامین منافع الیگارشی کشور بوده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*