گفته می شود

گفته می شود علیرغم اطلاع رسانی گسترده برای پخش سریال ساختمان پزشکان از شبکه تماشا، پخش این سریال به کارگردانی سروش صحت منتفی شد و طبق زیرنویس شبکه تماشا سریال دردسرهای شیرین جایگزین آن شده است. هنوز دلیل این تغییر اعلام نشده اما منتفی شدن پخش سریال سروش صحت بعد از کنار گذاشته شدنش از اجرای برنامه «کتاب باز» شائبه ادامه مشکلات مدیران تازه سازمان صدا و سیما با او را تقویت کرده است.

 

 

 

گفته می شود جواد اوجی وزیر نفت دولت فعلی، در دیدار رسمی خود با وزیر نفت ونزوئلا، شعار «مرگ بر آمریکا» سر داد. جواد اوجی در واکنش به شعار «زنده باد ایران» از سوی همتای ونزوئلایی خود گفت: «زنده باد ونزوئلا، مرگ بر آمریکا». اینکه او در این ویدئو به جای «USA» می‌گوید «USI» مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

 

گفته می شود حکم اعدام «احمدرضا جلالی» به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی که به تایید دیوان عالی کشور رسیده است،‌ تا آخر اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.

 

 

 

گفته می شود سفیر روسیه در تهران در مصاحبه با روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو گفته است که ممنوعیت مصرف مشروب و بحث حجاب دو مانع عمده ی سفر روس ها و گردشگران این کشور به ایران هستند.

 

 

گفته می شود جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرده صبر مردم را آزمایش نکنیم آستانه تحمل مردم سالهاست به پایین ترین حد ممکن رسیده است.

 

 

 

گفته می شود بسیج دانشجویی ذز نامه ای به رییس جمهور اعلام کرده مردم تحمل همه این گرانی ها را ندارند، کشور دچار آشوب و ناآرامی‌های اجتماعی می شود
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن درخواست برای اقناع افکار عمومی قبل از اجرای تصمیمات مهم اقتصادی، نوشت: اینک که کشور در آستانه‌ تصمیمات سخت قرار دارد، علاوه بر شجاعت و عقلانیت در تصمیم‌گیری، جهاد تبیین برای مردم نیز ضرورتی انکارناپذیر است.

 

 

گفته می شود اخیرا شایعاتی درخصوص استعفای حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در فضای مجازی مطرح شده است که پیگیری از منابع آگاه نشان می‌دهد که این شایعات صحت ندارد و وی اکنون مشغول به کار است.

 

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس، گفته در حال حاضر درخواست استیضاح دو وزیر صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین امضا را دارد.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان تعزیرات حکومتی البرز از جریمه شدن یک شرکت تولید ماکارونی به پرداخت بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان به دلیل گران فروشی خبر داد

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*