گفته می شود

گفته می شود رئیس کل بانک مرکزی در حالی از روند نزولی نرخ تورم در ایران و روند افزایشی آن در سایر کشورها خبر می‌دهد که بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که نرخ تورم در ایران حداقل ۴ برابر سایر کشورهای دنیا است.

 

 

 

گفته می شود علی لاریجانی گفته از مغالطاتی که در سال های اخیر بارها رخ داده، این است که گفته می‌شود انقلاب برای مادیات نبوده است. تصور قائلین این سخن این است که اولا تفکر دینی مادیات را از معنویات جدا کرده و ثانیا انقلاب را تک ساحتی در نظر می‌گیرند.

 

 

 

گفته می شود حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفته اگر ترک فعل ها، خلاف کاری ها و خیانت هایی در حوزه عملکرد دولتمردان قبلی صورت گرفته، دستگاه قضایی باید به آن رسیدگی کنند. اینکه حالا افکارعمومی مردم سرگرم یک مناظره و دعوای بین رئیس جمهور فعلی و قبلی شود نفعی برای کشور ندارد و افکارعمومی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و مسائل اصلی کشور فراموش می شود

 

 

گفته می شود وزارت ورزش هرگونه فعالیت زنان در رشته‌ بدنسازی و پرورش اندام را ممنوع کرده است.عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بار دیگر اعلام کرد فعالیت زنان در رشته بدنسازی در ایران ممنوع است.نصیر‌زاده روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت گفت زنان در «رشته‌های پرورش اندام و فیزیک حضور ندارند» و با زنان فعال در این رشته «برخورد» خواهد شد.

 

 

گفته می شود قهرمان جهان و المپیک به خاطر حفظ عزت نفسش خداحافظی کرده و بر تصمیمش استوار است. رستمی گفته من ورزشکارم نه لیفت تراک. مسئولان نباید به چشم ماشین به ما نگاه کنند و فقط انتظار وزنه زدن داشته باشند. ما مسائل جسمانی و روانی هم داریم و باید توجه کنند. وقتی آن حرف را از دهان پزشک شنیدم تصمیم به خداحافظی گرفتم تا عزت نفسم حفظ شود

 

 

گفته می شود در حالی که سال گذشته بهای الاغ جهت همراهی با گله یا باربری در محدوده کمتر از یک میلیون تا دو میلیون تومان بود؛ امسال اگهی‌های اعلامی برای فروش الاغ حکایت از افزایش قابل توجه قیمت‎ها دارد.

قیمت الاغ در شهرهای مختلف البته متفاوت است اما در نهایت بهای خرید یک راس الاغ بین یک میلیون و پانصد هزار تومان تا پنج میلیون تومان گزارش شده است.

 

 

گفته می شود نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفته بی‌حجابی انکر منکرات است؛ نباید به آن بی‌تفاوت بود عامل گرانی و تنگنای معیشت، یک عده سودجوی دلال هستند. ولنگاری و بی‌عفتی هم در مساله معیشت، بی‌اثر نیست، جریانی می‌خواهد مشهد را به هم بریزد تا کشور را هدف قرار دهد.

 

 

 

گفته می شود جمهوری آذربایجان روز سه‌شنبه اعلام کرد که مواضع نظامی این کشور در مرز با ارمنستان دوشنبه شب مورد حمله نیروهای ارمنستان قرار گرفت. وزارت دفاع ارمنستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح ارمنستان با استفاده از سلاح‌های سبک، دوره‌ای مواضع آذربایجان را در مسیر شهرک زیلیک در منطقه کلباجار هدف قرار دادند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*