گفته می شود

 

گفته می شود مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی، نماینده شهربابک در مجلس گفته طرح «عدم‌کفایت» رئیس‌جمهور را مکتوب کرده‌ام و روی سیستم بهارستان گذاشته‌ام، تا الآن، فقط یک نماینده، طرح را امضا کرده سایر نمایندگان، هر کدام به دلایل مختلف مانند احتیاط، بی‌اعتقادی یا مصلحت‌اندیش هستند، موافق طرح «عدم‌کفایت» نیستند.نظرشان محترم اما شخصاً، معتقدم، مسائل اساسی کشور، اصلاً، قابل‌اغماض نیست و نباید مشمول مماشات و مرور زمان شود. زیرا مردم، سرمایه‌ها و پایه‌های اصلی کشور و نظام هستند و بی‌توجهی به مطالبات و خواست منطقی و قانونی مردم، درنهایت، کشور و نظام را با چالش مواجه می‌کند.من نگران بروز این چالش هستم، یگانه ملاک من، مردم است و با کسی هم، عهد اخوت نبسته‌ام.

 

 

گفته می شود معاون بهداشت وزیر بهداشت گفته کشورهای همسایه شرقی ایران علاوه بر مالاریا درگیر بیماریهای دیگری نیز هستند و متاسفانه بیمارانی که ازشرق وارد کشور میشوند در تمام کشور پراکنده شده و استان های غیرهمجوار را درگیر می کنند.

 

 

 

گفته می شود مهدوی ارفع، استاد حوزه مدعی شده متاسفانه برخی به ما می‌گویند به مردم نهج‌البلاغه یاد ندهید چون چشم و گوششان باز می‌شود. به خود من رسما گفتند اگر مردم نهج‌البلاغه بخوانند نسبت به انقلاب و نظام بدبین می‌شوند. خیر، نسبت به انقلاب بدبین نمی‌شوند نسبت به شما بدبین می‌شوند. به خاطر همین باید زودتر مردم را آگاه کرد.

 

 

 

گفته می شود مرتضوی رئیس انجمن آردسازان ایران درباره اینکه قیمت ماکارونی چقدر گران می‌شود، توضیح داد: قیمت هر کیلوگرم ماکارونی که در برندهای مختلف تاکنون بین ١٣ تا ١۵ هزار تومان بوده احتمالاً به ٢٨ تا ٣٢ هزار تومان خواهد رسید و قیمت بسته‌های ۵٠٠ گرمی این محصول ١۵ تا ١۶ هزار تومان خواهد بود.

 

 

گفته می شود معاون حقوقی آموزش و پرورش گفته برای شناسایی و رفع مدیریت تعارص منافع اقداماتی را انجام دادیم و در مرحله نخست نزدیکترین افراد از مسئولیت‌های مرتبط خداحافظی کردند به گونه‌ای که ۱۸۴ فرد شناسایی و با آنها خداحافظی شد یا امکانات در اختیار را رها کردند؛ بنابراین، ۱۰۶ توقف فعالیت و ۶۱ استعفا را داشتیم.

 

 

 

گفته می شود وزیر کشور گفته لیستی که درباره تغییر استانداران در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و گفتن این حرف‌ها در فضای مجازی هیچ کمکی به مردم و بهبود اوضاع نمی‌کند.

 

گفته می شود «سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه ضمن تأکید بر اینکه مذاکرات صلح با اوکراین ادامه خواهد یافت درباره احتمال «واقعی» وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد.

 

 

گفته می شود سید مصطفی میرسلیم در توئیتی به اتفاقات و حواشی سیاسی اخیر در کشور واکنش غیرمستقیم نشان داد. سید مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در توییت کنایه آمیزی نوشت: ما مسئولان همه بدون استثنا، باید آبروی خود را برای این نظام مقدس بگذاریم و هزینه کنیم نه برعکس.

 

 

گفته می شود جلال رشیدی کوچی با انتقاد از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن بیان کرد: افزایش قیمتی که در حوزه اینترنت اتفاق افتاد کار درستی نبود. علاوه بر اینکه افزایش قیمت آن بر سبد خانوار تاثیر می گذارد، در این شرایط باعث ایجاد نارضایتی هم شده است. در ذهن و افکار عمومی این شائبه ایجاد شده که طرح صیانت از پشت پرده در حال اجرایی شدن است در حالی که واقعیت این نیست.

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان ادعا کرد: گران شدن دارو بدیهی است و حتی بدتر هم خواهد شد. دلیل آن هم تنها اختصاص پیدا نکردن ارز به دارو از بهمن سال گذشته نیست. نگاهی در دولت درباره دارو وجود دارد که در ظاهر می گویند ارز ترجیحی برای دارو حذف نشده اما در واقعیت اساسا ارزی اختصاص داده نشده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*