گفته می شود

 

 

گفته می شود  یک نماینده مجلس گفته در زمینه اینترنت نیز مانند خودروسازی، در حال حرکت به سمت انحصار هستیم. ابوالفضل ابوترابی درباره افزایش بهای اینترنت با بیان اینکه «امروز اینترنت و فضای مجازی بخشی از زندگی مردم را تشکیل می‌دهد»، اظهار کرد: در دنیای امروز به نوعی اینترنت با معیشت مردم همتراز شده است بنابراین باید هم کیفیت اینترنت را بالا ببریم و هم قیمت آن را تا حدی که می‌توانیم کاهش دهیم.

 

 

گفته می شود بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت. نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو بود.تعدادی از ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری در فرودگاه کنار او حضور داشتند و در صفحات شخصی خود، ضمن خداحافظی و آرزوی موفقیت برای هم تیمی خود، به ابراز تاسف از این اتفاق تلخ پرداخته و به مسئولان ورزش کشور هشدار دادند.

 

 

 

 

گفته می شود آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبری درباره طرح ممنوعیت واردات آیفون به دلیل آمریکایی بودن آن نوشته ممکن است این اقدام هم مثل مخالفت با واردات خودرو برای مقابله با مانور تجمل باشد که البته حرف دیگری است و درباره تعالیم کمونیستی نظری ندارم. وی در مطلبی در این باره نوشت: گفته‌اند چون آیفون آمریکایی است، باید جلوی واردات آن را گرفت! باور بفرمایید بخش قابل توجهی از اجزای گوشیهای سامسونگ، شیائومی و حتی گوشیهای تولید داخل هم آمریکایی هستند.

 

 

گفته می شود فائزه هاشمی ضمن ارائه توضیحی درباره سخنانش در فیلم منتشر شده، از «مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند»، پوزش خواست و در یادداشتی نوشته این روزها صحبتی تقطیع شده مربوط به سال‌ها پیش مبنی بر شوخی با پیامبر از اینجانب منتشر شده که باعث جریحه‌دار شدن احساسات برخی گردیده است. از آنجا که فردی مسلمان و معتقد بوده و هرگز قصد توهین نداشته‌ام، با توجه به احتمال خطا در بیان، از مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند، پوزش می‌طلبم و آرزوی هدایت برای کسانی که این فیلم را با هدف سیاسی و غیرانسانی پخش کرده‌اند، دارم چراکه در آموزه‌های دینی ما، انتشار خطا، گناهی نابخشودنی است.

 

گفته می شود قاسمعلی حسنی دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به این که  وضعیت روغن در بنکداری ها به چه صورت است، گفته خرید و فروش روغن با قیمت مصوب بسیار کم انجام می شود، زیرا شرکت‌های توزیع کننده به هنگام تحویل روغن کالاهای دیگر نیز به بنکداران می فروشند و به همین دلیل بنکداران رغبتی به خرید روغن با قیمت مصوب ندارند.

 

 

گفته می شود وزیر خارجه ترکیه از بسته شدن حریم هوایی این کشور به روی هواپیماهای نظامی روسیه که به سوریه نیرو منتقل می‌کنند، خبر داد.

 

 

گفته می شود وزارت تحصیلات عالی طالبان اعلام کرده که پس از این دانشجویان دختر و پسر در افغانستان باید در روزهای جداگانه به دانشگاه رفته و در کلاس حاضر شوند.

 

 

گفته می شود برابر اعلام برخی منابع عراقی، حمله سایبری گسترده‌ای علیه پایگاه‌های خدماتی حکومتی عربستان سعودی از داخل خاک عراق صورت گرفته و خدمات الکترونیکی وزارت نفت و شرکت هواپیمایی دولتی عربستان را از دسترس خارج کرده است.

 

 

گفته می شود جلال رشیدی کوچی با اشاره به تصاویر منتشر شده اخیر از باز نشدن ایربگ خودروی ۲۰۶ در تصادفی در اتوبان همت تهران، بیان کرد: وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی اظهر من الشمس شده است. هرچه هم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم به نظر می‌رسد که آب در هاون کوبیدن است. به جای اینکه روز به روز کیفیت خودروهای داخلی افزایش پیدا کند،

 

گفته می شود پس از آنکه مقامات بانک مرکزی اروپا اظهارات متفاوتی در خصوص وضعیت اقتصادی اروپا ارائه کردند، ارزش یورو کاهش یافت، در حالی که انتظارات فدرال رزرو افزایش ۵۰ واحدی نرخ بهره از دلار است. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، نشانه‌هایی از کاهش قیمت‌ها ارائه کرد و گفت که این بانک ممکن است نیاز به کاهش پیش بینی رشد خود داشته باشد.

 

 

گفته می شود صفحه رسمی اینستاگرامی زنده‌یاد حبیب محبیان که به‌دست خانواده او اداره می‌شود، از تخریب آرامگاه این خواننده در روستای نیاسته رامسر خبر داد. همسر حبیب محبیان، خواننده ایران که شش سال پیش در یکی از روستاهای رامسر درگذشت، از ویران کردن بخشی از آرامگاه او خبر داد. ناهید بسیم در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده است، گفته اگر کسانی از دفن همسرش در این منطقه ناراحت هستند، او می‌تواند پیکر حبیب را به جایی دیگر منتقل کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*