گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعتقاد دارد، تعرفه‌های جدید اینترنت با حقوق وزیر همسان است؛ اما با حقوق دانشجو و خانواده دانش آموز خیر. او همچنین تاکید کرد اگر وزیر ارتباطات توانایی حل این مشکل را ندارد، بایستی استعفا دهد. دیگر نماینده مجلس نیز افزایش قیمت اینترنت را ظلم آشکار به مردم خواند.«علی موسوی»، نماینده مجلس با انتشار توییتی از افزایش قیمت بسته‌های اینترنت انتقاد کرد و نوشت: «آقای وزیر ارتباطات. قیمت بسته‌های اینترنتی با حقوق وزیر همسان است، با حقوق دانشجو و خانواده دانش آموز خیر! نمی‌توانید استعفا بدهید.»

 

 

گفته می شود قیمت انواع برنج پرمصرف و مرغوب ایرانی در بسیاری از خرده‌فروشی‌های در سطح کشوراز ١٠٠ هزار تومان گذشت.گرانی افسارگسیخته برنج باعث شد دولت برای کنترل بازار شب عید، برای انواع ایرانی و وارداتی این کالای اساسی نرخ مصوب تعیین کند.اجرای این سیاست که ضمانت اجرایی نیز نداشت در همان روزها و هفته‌های ابتدایی شکست‌خورده به‌نظر می‌رسید و در نهایت نیز به کاهش عرضه و دپوی برنج‌های گران خریداری شده از قبل در عمده‌فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌ها منجر شد.

 

 

 

گفته می شود ویدئویی از خشونت کادر مدرسه با دانش آموزان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.این ویدئو نشان می دهد که یکی از کارکنان مدرسه با قیچی موهای دانش آموزان پسر را به ترتیب می‌برد و باعث تحقیر و ناراحتی دانش آموزان می‌شود.ستاری فرد، سخنگوی آموزش و پرورش در واکنش به انتشار این ویدئو گفت: رفتار فرد خاطی با دانش آموزان عزیز مطابق ماده۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری بررسی و پیگیری می‌شود.

 

 

گفته می شود طبق اعلام مسئولان گمرک، اخیرا سه محموله واکسن کرونا وارد گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) شده اما به دلیل عدم درخواست و البته مراجعه وزارت بهداشت، ترخیص نشده است، در حالی که اگر اعلام رسمی صورت بگیرد، به روال گذشته در کمتر از ۱۵ دقیقه و با کمترین تشریفات گمرکی ترخیص خواهد شد.

 

 

گفته می شود نماینده ارشد روسیه در مذاکرات هسته ای وین از آغاز دور جدید رایزنی ها با مقامات ایرانی در مورد برخی مسائل عملی مرتبط با احیای برجام خبر داد.

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مدم تهران در مجلس در توئیتر خود نوشته این از اقتدار کشور نیست که افکار عمومى مردم را فضاى مجازى مدیریت کند.اخیرا طرح صیانت از کاربران فضای مجازی که محدودیت های زیادی بر اینترنت اعمال می کند، با رای نمایندگان از شمول اصل ۸۵ قانون اساسی خارج شده و به صحن علنی مجلس بازگشته است.به این ترتیب این اصل باید با رای گیری کل نمایندگان تایید شود نه فقط در یک کمیسیون مشترک.

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده گاه استیضاح مطرح می‌شود اما تعداد امضاها بالا و پایین می‌شود، به این ترتیب که توافق می‌کنند و برخی نمایندگان امضای خود را پس می‌گیرند.

 

 

 

گفته می شود روزنامه اصولگرای جوان نوشت رئیس‌جمهور دیروز اعلام کرد: «دستگاه‌های نظارتی پشت پرده گرانی‌های اخیر را بررسی و دلایل آن را شناسایی کنند.» پیش از بسط آنچه لازم است به آقای رئیس‌جمهور بگویم، فی الجمله می‌گویم: «آقای رئیسی! گرانی‌ها پشت‌پرده ندارد، هرچه هست آن را در مدیریت همکاران‌تان در دولت جست‌و‌جو کنید.»

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*