گفته می شود

گفته می شود حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در رابطه با مسائل مطرح مبنی بر افزایش تعرفه خدمات اینترنت از سوی اپراتورها، گفته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعرفه‌ اینترنت به این شکل مخالف هستند و اگر قرار است افزایش تعرفه‌ها مدنظر قرار گیرد، باید این مساله بر اساس افزایش کیفیت باشد و مشترکین بتوانند از تکنولوژی‌های برتر در حوزه اینترنت ثابت و موبایل بهره‌مند شوند.

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرده شرب خمر در مجالس عروسی، شهوت پرستی و شهوت رانی در فضای مجازی و حقیقی، تبدیل شدن زنان به کالاهای جنسی، حضور زنان با لباس های نیمه عریان در معرض دید مردان، برخورد ابزاری با جنس زن از دیگر مصادیق بارز جاهلیت مدرن است که متاسفانه در حال ترویج در جامعه است. وی خاطرنشان کرد: در برخی از برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما متاسفانه از زنان و دختران بزک کرده برای تبلیغ کالا استفاده می‌شود در حالی که جایگاه زن بالاتر از آن است که وسیله‌ای برای سودجویی تجار و صاحبان کالا باشد.استاد حوزه علمیه یادآور شد: استفاده از دختران در مغازه‌ها برای جذب مشتری بیشتر، ترویج ازدواج سفید و بدون عقد، زندگی مشترک دختر و پسر زیر یک سقف بدوت تعهدات شرعی و قانونی، ترویج همجنس‌گرایی و  ازدواج با حیوانات و قتل انسان‌های بی گناه به بهانه دموکراسی، محصول جاهلیت مدرن است که باید به واسطه ترویج و گسترش عقلانیت دینی با آن مقابله کرد.

 

 

گفته می شود براساس گزارش‌های منتشر شده، رئیس جمهور روسیه در بحبوحه نگرانی‌ها نسبت به درز اطلاعات مربوط به برنامه‌های مسکو در اوکراین به آمریکا، یکی از مقامات ارشد سرویس امنیتی فدرال کشورش را به زندان انداخت.

 

 

گفته می شود  آن گونه که منابع مطلع و برخی مدیران بانک‌ها می‌گویند اسامی اعلام شده فعلا خرده بدهکاران هستند تا بدهکاران بزرگ بترسند یا سرعقل بیایند و بدهی خود را تسویه کنند! این پول، پول مردم است، چون مردم صاحبان واقعی بانک‌ها هستند. پول مردم را باید با شجاعت بیشتری پس گرفت و اگر این تأخیر دلایل غیر قانونی و فسادآمیز داشته، تکلیف مفسدان هم معلوم شود.

 

 

گفته می شود ۱۳ سناتور آمریکایی در نامه جدیدی به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در ممانعت از رفع تحریم ها علیه سپاه از او خواستند سپاه را از فهرست سازمانهای تروریستی خارجی خارج نکند.

 

 

گفته می شود با تایید لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط شورای نگهبان، از این پس شرکت‌هایی که خدمات پس از فروش برای کالای قاچاق ارائه می‌کنند، مجرم شناخته خواهند شد.

 

 

گفته می شود اوایل سال گذشته، ادعایی در خصوص بودجه مطرح شد که موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشت و خیلی زود مشخص شد که بیراه هم نیست تا جایی که بیش از ۱۰۰ نماینده در نامه‌ای خطاب به رییس مجلس، خواستار رسیدگی به ماجرا شدند و قالیباف هم وعده برگزاری جلسه‌ای به این منظور را داد؛ ماجرایی که سرانجام پایان یافت، اما هنوز پس لرزه‌هایش ادامه دارد!

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*