گفته می شود

 

 

گفته می شود نتیجه رای‌گیری زنان امضاکننده بیانیه‌ اعتراض به خشونت جنسی در سینما و تئاتر مشخص شد. هانیه توسلی، ترانه علیدوستی، سمیه میرشمسی، غزاله معتمد و مارال جیرانی پنج زن سینماگری هستند که تشکیل یک کمیته مستقل جهت بررسی سوء رفتارهای جنسی را پیگیری می‌کنند. ۵۱۶ تن از زنان دست‌ اندر کار سینما و تئاتر امضاکننده، در بازه زمانی دو روز در یک انتخابات مجازی شرکت کردند که در نهایت ۵ نفر یاد شده حائز اکثریت آرا شدند.

 

 

گفته می شود  نماینده دماوند در نطق خود در مجلس با انتقاد شدید گفت: عراقی‌ها با زوار ایرانی بدترین رفتار را دارند و با اروپایی ها و آمریکایی ها بهترین رفتار را دارند، خودم دیده ام. کدام کشور برادری این طور است؟ رسولی گفت: ما چقد با عراق موافقت‌نامه و تفاهم نامه داشتیم؛ کدامش عمل شد؟ بدترین رفتار را مامورین فرودگاه عراق با زوار ایرانی دارند. دولت مسئول است، وزارت خارجه مسئول است. چرا یک زائر ایرانی تا شش بار مورد بازرسی قرار بگیرد و دو سه بار پیاده اش کنند. چرا زائر ایرانی پیر و جوان و کوک برای بازرسی کفش هایشان را درآوردند و مسیر طولانی طی کنند بدون کفش؟

 

 

گفته می شود آمریکا پیشنهاد ایران را که انریکه مورا به واشنگتن برد، رد کرده است. اکنون کاخ سفید قرار است ایده جدیدی به تهران ارائه کند بر اساس طرح آمریکا، قرار بود در ازای حذف سپاه از لیست سازمان های تروریستی، دو طرف توافق کنند که مقامات یکدیگر را هدف قرار ندهند

 

 

گفته می شود  استاندار وان ترکیه گفته هزاران گردشگر ایرانی تعطیلات نوروزی را در این شهر سپری کردند.عید نوروز امسال ۵٠ هزار گردشگر ایرانی از گذرگاه مرزی کاپی‌کوی (رازی) وارد وان شدند

 

 

 

گفته می شود محمود احمدی نژاد با انتقاد از وقوع دو رخداد در ایران، نسبت به نتایج آنها برای کشور هشدار داد و نوشت: نتیجه استبداد و حذف مردم در عرصه داخلی، جنگ و یا تسلیم و باج دهی در عرصه خارجی است و من اکنون نسبت به وقوع هم زمان هر دو اعلام خطر می‌کنم.

 

 

گفته می شود پس از اتمام رأی‌گیری در پارلمان پاکستان، «عمران خان» نتوانست رأی اعتماد کسب کند و رسماً از نخست‌وزیری عزل شد. بر اساس آرای مأخوذه، عمران خان کمتر از ۱۱۰ رأی را کسب کرد و در مقابل اپوزیسیون توانست بیش از ۱۷۰ رأی را از آن خود کند.

 

 

گفته می شود  علی بهادری جهرمی  در توئیتی با اشاره به اعلام اسامی بدهکاران کلان بانک ملی نوشت: «یکی دیگر از وعده‌های رئیس جمهور اجرایی شد؛ بانک ملی به عنوان بزرگ‌ترین بانک کشور، اسامی بدهکاران کلان خود را اعلام کرد.

 

 

گفته می شود افزایش قیمت میلگرد در بازار بر خلاف وعده وزیر صمت رخ داده است. فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن گفت: در روزهای اخیر، قیمت دو قلم اصلی مصالح ساختمانی شامل سیمان و میلگرد افزایش داشته است. در حال حاضر حداقل قیمت میلگرد در سایزهای بالا ۱۸ تا ۳۲ حداقل کیلویی ۱۸ هزار تومان است. در سایزهای کوچک‌تر (۸ تا ۱۶) نیز بین هزار و تا ۱,۵۰۰ تومان به این رقم در هر کیلو افزوده می‌شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود «محمدباقر خرمشاد» معاون سیاسی وزارت کشور طی روزهای گذشته در محل کار خود در این وزارتخانه حاضر نشده و شنیده‌ها حاکی از استعفای او از این سمت است.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*