گفته می شود

گفته می شود بنا بر اعلام نظر رسمی خبرگزاری دولت گویا ایران با مذاکرات فرابرجامی، موفق به آزادسازی ۷ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌شده خود در کره‌جنوبی شده‌ است.در تکمیل این خبر منبعی آگاه به «فرهیختگان» گفته ‌ایران نیز قرار است در ازای دسترسی به پول‌های بلوکه‌شده خود در کره سه جاسوس دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی را نیز آزاد کند. البته آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی تنها تلاش وزارت خارجه ایران برای احیای حقوق و منافع ملی به موازات برجام نبوده ‌است.

 

 

 

گفته می شود سفیر ایران در قطر در توییتر شخصی خود به برخی شایعات درباره اختلاف او با علی دایی در زمان سفر برای قرعه کشی رقابت های جام جهانی واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.حمیدرضا دهقانی در واکنش به شایعاتی مبنی بر اختلاف او با علی دایی در جریان سفر دایی به قطر برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲، در صفحه توییتر شخصی خود نوشت: چنانکه قبل از مراسم، در پست اینستاگرامی اعلام کردم، حضور علی آقای دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر افتخاری ملی بود. فرصت دیدار با ایشان فراهم نشد، اما شایعاتی منتشر شده که از اساس دروغ است. به نظرم دروغ سیزده می باشد.

 

گفته می شود اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، به منظور جلب نظر شورای نگهبان این هفته به رفع ایرادات طرح تغییر ساعت رسمی کشور خواهند پرداخت.

 

 

 

گفته می شود محمود احمدی نژاد در ادامه اظهارات جدید و اعلام مواضع خود در توئیتی، نگاهی به تحولات اوکراین داشته است.رئیس جمهور سابق کشور در توئیتی نوشت: پوتین پس از مواجهه با مقاومت سرسختانه مردم اوکراین و تحمل شکست در جبهه های مختلف، درصدد تجزیه این کشور به دو بخش مستقل برآمده است. شواهد نیز از موافقت و همراهی آمریکا با این امر حکایت می کند!

 

 

گفته می شود تعدادی از دارو‌های خارجی اخیرا با موجی از افزایش قابل توجه قیمت مواجه شده‌اند؛ این اتفاق نه‌ تنها برای دارو‌های خاص که برای دارو‌های پرمصرف هم رخ داده است.نمونه آن، داروی اسپری سروتاید برای بیماران تنفسی است که مصرف بالایی از سوی افراد دارد و حالا چندین‌ برابر افزایش قیمت را تجربه می‌کند.

 

 

گفته می شود کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی گفته اگر نتوانیم به توافقی هسته‌ای با ایران دست پیدا کنیم، ایران به معنی واقعی کلمه در آستانه تولید یک سلاح هسته‌ای قرار می‌گیرد.همین حالا که ما حرف می‌زنیم، آن‌ها چند هفته با در اختیار داشتن مواد هسته‌ای کافی برای تولید یک سلاح فاصله دارند.این موضوع همچنین باعث ایجاد رقابت تسلیحاتی در منطقه خواهد شد. طولی نخواهد کشید که سعودی‌های و اماراتی‌ها و ترکیه‌ای‌ها هم دنبال سلاح هسته‌ای بروند. چه فاجعه‌ای برای آمریکا خواهد بود، اگر توافق خوبی روی میز باشد که مانع رسیدن ایران به یک سلاح هسته‌ای شود، دولت بایدن باید این توافق را امضا کند.

 

 

 

 

گفته می شود خطیب نماز جمعه مشهد، گفته چندین سال است که حرم در خطر تهاجم عناصر تکفیری بوده و در تمام این سال‌ها همین نیروهای امنیت حرم این امنیت را تامین کرده‌اند. حالا یک حرکت و یک غفلتی صورت گرفته است، منتها آدم باید زبان تشکر داشته باشد. مطالبه شما درخصوص امنیت حرم به حق و درست است اما این مطالبه نباید به شکل نقد دربیاید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*