گفته می شود

گفته می شود رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) بار دیگر حذف احتمالی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ و جایگزین شدن این تیم با ایتالیای حذف شده را رد کرد.

 

 

گفته می شود معاون رییس جمهوری در امور زنان گفته در مورد واقعه ناگوار مشهد می‌شود گفت علاوه بر بد سلیقگی و بی تدبیری، به نظر می رسد نوعی برنامه ریزی غیر هوشمند و یا نوعی تعمد از سوی برخی مسوولین در کار بود.

 

 

گفته می شود شماری از والدین در مخالفت با حضوری‌شدن مدارس شیراز، در برخی مدارس این شهر به طور جداگانه تجمع کردند.

 

 

گفته می شود محمدتقی رهبر٬ عضو جامعه روحانیت مبارز و امام جمعه موقت اصفهان گفته در موضوع ورود خانم‌ها به ورزشگاه نمی‌توانیم به سادگی این مجوز را صادر کنیم. به‌هرحال پوشش مردانی که فوتبال بازی می‌کنند، طوری است که از نظر اسلام باید از چشم خانم‌ها دور باشند.البته از آنجایی که نهی از منکر نباید دلیلی بر انزجار مردم از دین باشد،‌ می‌توانیم با تدبیری کاری کنیم که زنان هم به ورزشگاه بروند و هم به گناه نیفتند.

 

 

گفته می شود روزنامه کویتی الجریده مدعی شد که یک منبع آگاه در ایران گفته که تهران ٢۵ کارشناس ایرانی از وزارت صمت و متخصصان در زمینه مکانیزم‌های دور زدن تحریم‌ها را برای ارائه مشاوره به همتایان روس خود به روسیه اعزام کرده است. بنا به گفته این منبع آگاه، مسکو خواستار دریافت اطلاعات فنی و دقیقی از تجربه ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها و زندگی با تحریم‌ها طی چهل سال شده است.

 

 

 

گفته می شود آمار‌های غیر رسمی نشان می‌دهند اکنون حدود ۴۲ میلیون نفر ایرانی، اکون زیر خط «فقر نسبی» زندگی می‌کنند.مطابق تعاریفی که برنامه توسعه سازمان ملل متحد از «فقر» و «فقر مطلق» در سطح جهان به دست می‌دهد، درآمد روزانه کمتر از ۱.۹ دلار آمریکا به ازای هر فرد، برابر با قرار گرفتن فرد در زیر «خط فقر مطلق» قلمداد می‌شود.با احتساب دلار ۳۰ هزار تومانی، هر ایرانی که روزانه کمتر از ۵۷ هزار تومان و ماهانه کمتر از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشد، زیر خط «فقر مطلق» قرار دارد.بنابراین یک کارگر ایرانیِ متاهل با ۲ فرزند که ماهانه باید حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حقوق بگیرد نیز همچنان زیر خط «فقر مطلق» جهانی زندگی می‌کند

 

 

گفته می شود عضو شورای شهر ماکو در آذربایجان غربی گفته یکی از نهادها در شهرستان ماکو دستور داده چون نان بربری نماد صبحانه است، در ماه رمضان در شیفت صبح باید تعطیل باشند.

 

 

گفته می شود در حالی‌که به تازگی بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه پرداخت وام ازدواج ۱۲۰ میلیونی با وثایقی سهل‌تر به شبکه بانکی خبر داده است، اعلام برخی از بانک‌ها حاکی از آن است که فعلا بخشنامه جدید ابلاغ نشده و مبلغ وام ازدواج همان ۷۰ میلیون تومان است.

 

گفته می شود سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از سال، بارها از حذف قرعه‌کشی خودرو از سال ۱۴۰۱ خبر داد.به استناد تاکیدات مکرر وزیر صمت، نباید از این به بعد، پیش فروش خودرو به صورت قرعه کشی باشد. این در حالی است که امروز (۱۵ فروردین) ایران خودرو بخشنامه شرایط فروش فوق العاده محصولات خود به صورت قرعه کشی را منتشر کرده و عملا نشان می‌دهد قرعه کشی حذف نشده است!

 

 

گفته می شود سید ناصر موسوی لارگانی  در تذکر شفاهی به هیئت‌رئیسه مجلس درباره استیضاح وزیران کابینه دولت سیزدهم، گفته استیضاح دو وزیر که به امضای ۵۵ نماینده مجلس رسیده، تقدیم شده، اما اعلام وصول نمی‌شود؛ یکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگری وزیر صنعت، معدن و تجارت است که ما درخواست اجرای آیین‌نامه برای استیضاح این دو وزیر را داریم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*