پیامک

با سلام مدرسه نه کلاسه خیر ساز علی منصور سال ۹۴ در شهرک بمرود زیرکوه حاجی آباد احداث که در مراحل پایانی توسط پیام نور به نوعی غصب شد. در حال حاضر دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرک بمرود با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند بطوری که در کانکس ابدارخانه و…. در شرایط بدی تحصیل می کنند. کاشکی استاندار محترم در بازدید جمعه خود از زیرکوه این مسئله را پیگیری می کرد. لازم به ذکر است مدرسه مذکور تماما توسط خیر و برای دانش آموزان منطقه احداث می شد.
باسلام خدمت فرماندار محترم شهرستان درمیان جناب آقای مهندس فرجامی فرد:نوغاب درمیان باجمعیت هزارودویست خانوار مکان بهداشتی برای ذبح دام ندارد تاکنون اداره دامپزشکی شهرستان درمیان هیچ اقدامی نکرده است خواستارپیگیری این موضوع ازحضرتعالی هستیم باتشکر شهروندان نوغاب درمیان
خوانده شده خیر سلام.قابل توجه مسولانی که از همین خون شهیدان دارای پست هستند .چرا زمینهای که در سراب واقع است،ومربوط به خانواده های شهدا است،وبیش از ۲۰ سال میشود که تعقیر کابری نمی دهند. وبه مادران و همسران و فرزندان شهدا تحویل نمیدهند.خدا نگذرد از  کسانی که سنگ اندازی میکنند.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام تا کی باید منتظر اتصال فلکه پیامبر اعظم به چهکندباشیم
چرا در کشور ما پروژه چنین کند پیش میروند؟؟؟!!!!
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام لطفا مجدد در رسانه بابت ارائه خدمات شهرداری و ساماندهی معابر و خیابان های سپیده بالا شامل سراب و کوهسار و باقران و اون بافت داغون وسطش . میدان کوثر که فقط آمدن توش خاک ریختن که گردو خاکش همه رو کور میکنه عنوان کنید .خدایی روستا اینطور بی در و پیکر نیست…….
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از مسولان محترم اوقاف خواهشمندیم به آبیاری باغ شوکت آباد و منطقه اطراف آن از محل چاه این باغ رسیدگی فرمایند تا به سرنوشت چمن ورزشگاه غدیر بیرجند دچار نشود.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرامسئولین اتوبوسهای رو اضافه نمی کنند اقایان مسئول فکری کنند بویژه جناب استاندار که مردم اینقد منتظرنمانند
خوانده شده خیر
۶ با سلام. چرا در تقاطع های دارای چراغ قرمز سرعتگیر احداث شده است این کار با چه منطقی انجام شده است.  خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ باسلام و احترام از اهالی روستای بورنگ مرکز بخش میاندشت هستم در این روستا اینترنت وجود ندارد مسئولان به فکر روستائیان هم باشند

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*