خراسان جنوبی در رتبه دوم ترددهای بین استانی

خراسان جنوبی در رتبه دوم ترددهای بین استانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با افزایش ۸۷ درصد ترددهای بین استانی رتبه دوم کشوری را بعد از خوزستان کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده عصر چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و تردد جاده‌ای استان اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۲۵ هزار و ۹۵۳ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده‌اند.

وی از تردد یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۸۸۹ خودرو در محورهای استان طی این مدت خبر داد و بیان کرد: ۸۶ درصد ترددها مربوط به خودروهای سواری بوده است.

جلال زاده با اشاره به افزایش ۵۶ درصدی ترددها نسبت به سال گذشته بیان داشت: ورودی و خروجی استان ۱۸ درصد نسبت به نوروز ۹۸ رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در محورهای استان بیشترین ترددها را در محورهای بیرجند به سربیشه و بجستان به فردوس داشته‌ایم، افزود: ۸۰ درصد خودروها یک روز در استان ماندگاری داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از کاهش ۶ درصدی تصادفات در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح نوروزی خبر داد و بیان کرد: تصادفات جرحی ۱۱ درصد افزایش داشته و تصادفات منجر به فوت ۸۳ درصد کاهش داشته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*