پیامک

باسلام اقای شهردار نماینده شما درسازمان مشاغل شهری اجاره هارو بک بار سه برابر کرده وحالا به ایشان معترظ شده نه حراست جواب میده نه کسه دیگه بازار روز ملک شخصی است یا دولتی. برای چی توی یک مرکز استان جواب قشر کارکر را کسی نمیده باسپاس کارکر ساده
۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ۱۷:۲۸:۰۲ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام درحالیکه هزاران جوان لیسانس بیکار در جامعه داریم چرا باید بازنشستگی معلمان تا ۶۵ سال بتعویق بیفتد. اگر واقعا کمبود معلم دارید چرا جوانهای بیکار را استخدام نمی کنید که قدری از ناهنجاری های جامعه کاسته شود و آمار ازدواج و موالید کشور بهتر شود.  
سلام به این تصمیم تامل برانگیز باید تاسف خورد دو سال شده بحز در مقطع کوتاهی مدارس با یک سوم حضوری نبود حالا با این امار فوتی وتعداد مبتلا به کرونا چی شده که دو هفته به پایان سال مونده مدارس باید حضوری شود ؟ملاحظه بفرمایید با حضور یک سوم دانش اموزان در این دوهفته هر دانش اموز چهار جلسه حضور خواهد داشت این چهار جلسه چه مشکلی را حل خواهد کرد جز اینکه کمک به شیوع بیماری خواهد کرد بزرگواران  تصمیمات غیر کارشناسی نگیرید.
سلام  این امار فوتی وتعداد مبتلایان فکر کنم به اطلاع جناب مدیر کل اموزش وپرورش استان نمی رسد که دو هفته به پایان سال مونده دستور حضوری شدن مدارس را دادند اون هم با حضوری یک سوم دانش اموزان به هر دانش اموز در این دوهفته چهار جلسه خواهد رسید آیا ارزش درگیر شدن عده ای به کرونا را دارد ؟اقای مدیر لطفا در تصمیماتتان بیشتر دقت شود.
سلام در جواب یادداشت شهروند چند روز قبل، ایشون درست فرمودند به هیچ کشوری نیت بد ندارند نیت خیرشونو دیده ایم وبعد از این بیشتر هم خواهیم دید روسیه اصلا دوست قابل اعتمادی نیست

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*