گفته می شود

 

گفته می شود با گذشت چند روز از هک شماری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی که با پخش تصاویر سرکردگان گروهک منافقین همراه شد، تلوبیون بستر آنلاین پخش شبکه‌های صداوسیما این بار ظاهراً توسط گروه دیگری هک و تصاویر غیرمنتظره‌ای پخش شد؛ اتفاقی که نشان می‌دهد پیش بینی «تابناک» درباره پاشنه آشیل بودن فضای مجازی برای صداوسیما تا چه میزان دقیق بوده است.

 

 

گفته می شود سرپرست دفتر طراحی و تحلیل فرآیندهای مالیاتی گفته اگر مؤدیان تا پایان بهمن برای پرداخت مالیات خود اقدام نکنند، از نقل و انتقال خودروی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

 

 

گفته می شود روزنامه جمهوری اسلامی نوشته فاصله طبقاتی در کشور غوغا می‌کند. یک طبقه ثروتمند در بالاترین شرایط رفاه از چنان زندگی اشرافی برخوردارند که می‌توان آن‌ها را به نمونه‌های جهانی معروفی مثل اوناسیس و راکفلر تشبیه کرد و یک طبقه فقیر در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند که تشبیه آن‌ها به ساکنان شِعب ابیطالب تشبیهی منطقی است. این فاصله طبقاتی و این بی‌عدالتی به هیچ‌ وجه خواست امام خمینی نبود. به گردن این و آن انداختن این وضعیت غیرقابل قبول نیز نه درست است و نه مشکلی را از زندگی سخت مردم حل می‌کند. همه باید به عملکرد نادرست خود اعتراف کنند و صریحا به مردم بگویند با مشغول شدن به جنگ قدرت، فرصت ها را سوزاندند و نتوانستند کشور را به سوی هدفی که امام خمینی (ره) ترسیم کرده بود به پیش ببرند.

 

 

گفته می شود آمریکا برای رییس فدراسیون کشتی ایران به همراه یک کشتی گیر و یک مربی دیگر ویزای سفر به این کشور را صادر نکرد.دیدار دوستانه تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا بنا بر دعوت رسمی آمریکا، قرار است ۲۳ بهمن در تگزاس برگزار شود. ملی پوشان کشتی ایران به همراه دیگر نفرات اعزامی به این کشور چندی پیش برای دریافت روادید به سفارت آمریکا در دوبی رفتند. پس از بحث و حواشی متعدد پیرامون این دیدار و بحث صدور روادید برای رییس فدراسیون کشتی، آمریکا، ویزای ملی پوشان و نفرات اعزامی ایران به این کشور را برای همه به غیر از ۳ نفر صادر کرد.

 

 

 

گفته می شود حمید نوری تبعه کشور ایران که حدود دو سال است در یک سلول انفرادی در کشور سوئد به سر می‌برد اخیرا به بیماری کرونا مبتلا شده و بر همین اساس ادامه جلسات دادگاه او به تعویق افتاده است.

 

 

گفته می شود برنا مدعی شده حسن روحانی در فکر تشکیل «دولت سایه» است. برخی اخبار از شروع فعالیت‌های غیررسمی رئیس‌جمهور سابق برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور حکایت دارد.بر اساس این اخبار، حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق، هر هفته با اعضای دولت‌های یازدهم و دوازدهم جلسه دارد. به نظر می‌رسد این جلسات هفتگی، در راستای تصمیم احتمالی روحانی و نزدیکانش برای تشکیل دولت سایه است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس اضافه کرده با وجود مثبت و روبه جلو بودن روند مذاکرات، هنوز مسائل مهمی باقی مانده است که باید بر سر آن مذاکره و توافق شود.

 

 

گفته می شود سایت «فوتبال رنکینگ» به پیش بینی رده بندی رسمی فیفا در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) پرداخت و از تغییر رده تیم‌ها خبر داد. طبق اعلام این سایت تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب ۱۵.۳ امتیاز جدید مجموع امتیازات خود را به ۱.۵۷۲ امتیاز رساند و صدرنشین آسیا ماند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*