آخرین خبر :

پیامک

علیرغم دستور ریس جمهوری مبنی بر وام بدون ضامن،  بانکها استان ازجمله سپه و مسکن و… جلوی هر گونه تسهیلات را به بهانه ایجاد تورم گرفتند و هیچ گونه  تسهیلاتی  پرداخت نمی کنند.
آقای استاندار پیگیری کنی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۸:۱۵:۵۷ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وضعیت انتن دهی موبایل و اینترنت روستای شکراب بسیار خراب است بارها پیگیری کردیم به دهیاری نامه نوشتیم، مخابرات هم رفتیم متاسفانه اقدامی نمیشود حتی تلفن ثابت هم نداریم تا از ان استفاده کنیم به جای موبایل لطفا شنا منعکس کنید شاید اقایون فکری بردارند
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از اداره برق خواهشمندیم نسبت به روشنایی بلوار نمایشگاه بین المللی اقدام فرمایند. این مسیر محل تردد ساکنان شهرک بعثت و پرسنل نمایشگاه بین المللی بیرجند است.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت شمابزگواران مسئولین روزنامه امروزخراسان جنوبی.
چرامطالب ومشکلاتی که می فرستم چاپ نمیشه.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام .من یکی از کارکنان بانکهای بیرجند هستم
با توجه به شرایط بحرانی کرونا و با عنایت به اینکه بانکها یکی از مراکز شلوغ هستند خواهشمند ست مسیولین بجای کاهش نیرو در شعب .کاهش ساعت اداری را مد نظر قرار دهند
که این امر موجب عدم ازدحام مشتریان در سطح بانکها میشود
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام، قبلا در همین روزنامه مطلبی بلند بالا به چاپ رسید که دانشگاه آزاد توانسته ماده بارور سازی ابرها رو تولید کنه و قرار هست با همکاری فلان نهاد نظامی در کشور این کار رو انجام بده،اگر تولید کردید که بسم الله، اگر تولید نشده،بخاطر این کذب از افکار عمومی عذرخواهی بفرمایید!
خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*