پیامک

سلام.اگه کسی به قنادیهای شهرتذکر نده که آقانبایدجعبه شیرینی رو به قیمت شیرینی کیلویی هرچقدرکه هست بفروشی، وجدان خودقنادیهاکجاست ؟
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۱۰:۵۱:۵۴ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
از  دستور دادستان یه ماه می گذرد اما سگ‌ها ولگرد در سایت اداری  (محدوده نیروی انتظامی . ادارات دولتی . بیمارستات میلاد . مجتمع های مسکونی )جمع نشدند .
کی نوبت جمع آوری سگ‌ها در این منطقه می شود
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهردارمحترم بیرجندضمن حسن انتصاب جنابعالی که واقعابهترین هستید بعنوان شهرداربیرجند واقعادمتون گرم بااین ابلاغهای بجایی که درشهرداری زدین انشاالله همیشه موفق وپیروز باشید
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
لطفا امور مالیاتی پاسخ دهد آیا ۹ درصد ارزش افزوده که مشتری به طلافروشی بابت خرید طلا و یا به مخابرات بابت خرید بسته اینترنت پرداخت می کند را کامل از اینها دریافت می کند؟
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام. بسیاری از ادارات استان نیازمند تغییر مدیریت هستند. مسئولان  ارشدنظاره گر هستند وبه فکر سرنوشت استان نیستند.
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ با سلام قبل از اینکه امیکرون تمام استان را فرابگیرد مدارس را غیر حضوری کنید امکان رعایت نکات بهداشتی در مدارس ابتدایی وجود ندارد خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام با توجه به گذشت ۱۷سال از تقسیم خراسان  هنوز برخی ادارت استان نتوانسته اند برای خود ساختمانی احداث کنند و تعدای مستاجر هستند آیا ۱۷ سال برای اخداث یک ساختمان کم است این ادارت که نتوانسته اند طی این سالها مشکل خود را حل کنند چگونه می خواهند مشکل مردم را رفع کنند. 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*