گفته می شود

رسانه های عراقی مدعی شدند که ترکیه مناطقی را در شمال «اربیل» مرکز اقلیم کردستان این کشور بمباران کرده است.

 

 

 

منابع آگاه آمریکایی اعلام کردند دولت جو بایدن آماده مجازات طرف‌های مرتبط با انتقال تکنولوژی موشک‌های بالستیک چین به عربستان است.

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، برخی از اعضای کنگره طی ماه‌های اخیر در جریان اطلاعات جدیدی در خصوص عملیات انتقال تکنولوژی موشک‌های بالستیک بین چین و عربستان قرار گرفتند.

 

 

 

نایب رییس اول اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، خاطر نشان کرد: میزان خرید میوه در شب یلدا ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته که بیماری کرونا در کشور همه‌گیر شده بود ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد.

 

 

 

 

محمدرضا باهنر: در دولت فعلی در خوف و نگرانی هستم، مسائل روزمره (سیل، زلزله، مرگ و میر بر اثر کرونا، تجمع در اصفهان، گرانی‌ها، خشکسالی، نهاده های دامی و …) است و نباید بگوییم این مسائل قبلا نبوده و در دولت قبل هم وقتی آقای روحانی دولت را از آقای احمدی نژاد تحویل گرفت، ۴۲ درصد تورم و ۵ درصد رشد منفی اقتصادی بود. این مسائل روزمره همیشه وجود دارد. نگران این هستم که این مسائل روزمره بعضی از این عزیزان را از انجام اصلاحات ساختاری باز بدارد. اصلاحات ساختاری، خطیر و تصمیماتش سهمگین است که باید مدبرانه و با خردورزی و نرمی باشد.

 

 

اداره مالیات چین به اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی ۱۰ روز فرصت داد تا مالیاتهای معوقه خود را بپردازند.این اقدام بخشی از برنامه دولت پکن برای سخت تر کردن راه های فرار مالیاتی و محدود کردن درآمد زایی افراد مشهور موسوم به «سلبریتی» هاست

 

 

 

 

مجید تفرشی، پژوهشگر و تاریخ نگار:تیم فعلی مذاکره کننده، در گذشته نقدهای زیادی به برجام و مذاکرات منتهی به آن داشته و از آن به عنوان جسد متعفن و توافق شرم آور نام می برد، اما در حال حاضر به نتیجه دیگری رسیده است. اگر ما بخواهیم این سرکوفت‌ها را در یادآوری رویکرد گذشته به دولت بزنیم کار چندان درستی نیست و کسی در این بین برنده گروکشی ها و رفتار مشابه نخواهد بود.اشکال دولت فعلی این نیست که برجام را پذیرفته است، مشکل این است که از تجربه های سلف خود استفاده لازم و کافی نبرده است.

 

 

 

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور مسئول سابق کمیته صیانت فدراسیون فوتبال:در روزهای گذشته نقل قولی از یونس محمود رسانه‌ای شد که گفته بودند، یونس محمود و سایر بازیکنان عرب پس از اطلاع از نقش پرچم رژیم صهیونیستی بر روی لباس بازیکنان نسبت به حذف آن اقدام کردند و مهدی مهدوی‌کیا این کار را انجام نداده است. این یک خط خبری دروغ و جهت‌دار است. از طریق واسطه با یونس محمود صحبت کردیم. فایل صوتی یونس محمود هم موجود است. او به صراحت هرگونه عدم همراهی مهدوی‌کیا در اعتراض به لباس‌های آن دیدار را رد می‌کند.

 

 

 

اخیرا خبر شکایت عده ای از طلاب از برخی بازیگران زن در فضای مجازی منتشر شده است.بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند. این شکایت از افراد زیر صورت گرفته است:نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی

 

 

 

آمریکا از توقیف یک کشتی ماهیگیری از منشا ایران به مقصد یمن در دریای عرب خبر داد.به گزارش دی وی آی دی اس، نیروی دریایی آمریکا ادعا کرده که در این کشتی ۱۴۰۰ سلاح کلاشینکف و ۲۲۶ هزار گلوله کشف شده است.ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای که در توئیتر نیز منتشر شده است می گوید این کشتی ماهیگیری بدون پرچم در بخش شمالی دریای عرب در نزدیکی عمان و پاکستان در حرکت بوده است.

 

 

 

 

کره جنوبی اعلام کرد که پارک گئون -های، رئیس جمهور سابق این کشور که محکومیت ۲۲ سال زندان خود را به اتهام فساد مالی می‌گذراند، در فهرست دریافت کنندگان عفو ​​ویژه رئیس جمهور برای سال جدید قرار گرفته است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*