گفته می شود

گفته می شود رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه متاسفانه بیمه شخص ثالث به جای اینکه به مجروحان برسد، صرف بخش‌های دیگر می‌شود، گفته ٣٠ درصد از این مبلغ خارج از شرکت‌های بیمه است. در بودجه سال آینده برای بودجه صدا و سیما و هلال احمر هم استفاده از بیمه شخص ثالث دیده شده است، به طوری که ۵٠٠ میلیارد تومان سهم این بخش‌هاست. این به معنای افزایش حق بیمه و دست در جیب مردم کردن است و از سوی دیگر با گران شدن بیمه، فرار از بیمه افزایش پیدا می‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود گزارش‌ها نشان می دهد که ارزش یارانه‌های نقدی بعد از ۱۱ سال، به ۱۸۰۰ تومان رسید.سال ۹۰ که برای اولین بار یارانه نقدی پرداخت شد ارزش آن به اندازه خرید ۳۷.۷ دلار بود. در نتیجه تورم شدیدی که در این ده سال بر اقتصاد کشور حاکم بوده ارزش این ۴۵ هزار تومان به ۱.۵ دلار رسیده است. این ارقام به این معناست که با یارانه نقدی در سال ۱۴۰۰ فقط به اندازه ۱۸۰۰ تومان در سال ۹۰ توانایی خرید داریم.

 

 

 

گفته می شود با ابتلای چند نفر در شهر شیان چین، مقامات این شهر ۱۳ میلیون نفر را قرنطینه کردند. چین از زمان شیوع کرونا در شهر ووهان در استان هوبئی، سابقه قرنطینه کردن و تست گرفتن از جمعیت میلیونی را دارد. این درحالی است که با آماده شدن پکن برای میزبانی بازی های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در ماه فوریه، چین به دلیل مبارزه با شیوع‌های محلی در چندین شهر در حالت آماده باش به سر می برد.

 

 

 

گفته می شود معاون حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال اعلام کرده که قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از تنظیم و در زمان ترجمه از ریال به دلار تبدیل شده است.

 

 

گفته می شود بانک مرکزی اعلام کرده از ۱۰ هزار میلیارد تومان ابلاغ شده برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۰، تاکنون مبلغ ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به ۱۹۰ هزار نفر پرداخت شده و همچنین نزدیک ۶۰ هزار نفر به مبلغ ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز در بانک‌ها پذیرش شده و در مرحله اخذ این تسهیلات هستند.

 

 

گفته می شود احسان خاندوزی گفته در خصوص زمان تغییر یارانه ها و افزایش میزان پرداخت یارانه‌ها، هیچ تاریخ دقیقی تعیین نشده است. وی همچنین در خصوص افزایش قیمت بنزین، تاکید کرد: تاکنون تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

 

 

 

گفته می شود  رئیس امور آمار، برنامه‌ریزی و تأمین نیروی‌انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره ساماندهی نیروی انسانی با اشاره به وضعیت کارکنان دولت گفته تعداد کارکنانی که اطلاعاتشان در سامانه پاکنا ثبت شده، دو میلیون و ۹۵ هزار و ۹۳۱ نفر است و بر این اساس اطلاعات حدود  ۱۰۰ هزار نفر ثبت نشده است.

 

 

 

 

گفته می شود بنیانگذار و مدیر عامل سابق توییتر بار دیگر حمایت بی دریغ خود را از بیت کوین ابراز و پیش بینی کرد که ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان جایگزین دلار آمریکا خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس اعلام کرده با توجه به برخورداری شورای نگهبان از ساختار لازم برای نظارت بر انتخابات که یکی از آنها در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی است، بهتر است نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شورا واگذار شود تا مجلس دیگر در این موضوع دخالتی نداشته باشد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*