پیامک

گفته می شود دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به انتصاب علی ‌عسگری به عنوان مدیر عامل هلدینگ خلیج‌فارس، گفته «به عنوان یک متخصص نفتی که بیست سال در حوزه نفت فعالیت داشته‌ام، مایل هستم که رئیس رسانه ملی شوم. مسئله پتروشیمی، هسته‌ای، اشتغال، سیاست و همه مسائل را انشاءالله حل می‌کنیم. انشاءالله که این انتصاب هم خیر است. وقتی در کشور ما تخصص جایی ندارد همین می‌شود که در این وضعیت می‌بینیم.» وی ادامه داد: «انرژی یک صنعت متخصص محور است مخصوصا در زمینه پتروشیمی. همین هلدینگ خلیج فارس ۲۶ درصد پتروشیمی کشور ما را تامین می‌کند و در جای جای کشور پراکنده است. آقای عسگری تا بخواهد دست چپ و راستش را تشخیص دهد، کار دست خود و مجموعه‌اش می‌دهد. برای این انتصاب متاسفیم.»

 

گفته می شود وزیر صمت خرید باشگاه تراکتور توسط شرکت ملی مس را تایید کرده و قرار است ۵۰۰ میلیارد به زنوزی پرداخت شود، اما این پول از جیب دارندگان سهام عدالت یعنی مردم پرداخت می‌شود. چرا باید هزینه هوس‌های فوتبالی او را مردم بدهند؟

 

 

گفته می شود رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به مدیرعاملی جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

 

 

گفته می شود حجت الله عبدالملکی، وزیر کار، تعاون و و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی خود با انتشار نامه‌ای که خطاب به رئیس جمهور، سید ابراهیم رئیسی نوشته است، پیشنهاد خود را مبنی بر واگذاری دو باشگاه به مردم و اداره به صورت تعاونی مطرح و الگوهایی مثل رئال مادرید و بارسلونا را به عنوان شکل مناسب باشگاهداری معرفی کرده است.

 

 

گفته می شود روز گذشته ویدئویی از حضور تعدادی بلاگر زن جوان فعال در عرصه‌های مختلف در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان منتشر شد که حواشی و انتقاداتی داشته است.

 

 

گفته می شود انتشار تصاویری از زنان رقاص نیمه عریان در خیابان‌های جازان عربستان؛ بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته و با موجی از خشم و نارضایتی از عملکرد حاکم دوفاکتوی این کشور همراه بوده است.

 

گفته می شود اگر سهم ۳۳ میلیاردی سازمان لیگ از ۱۱ بازی خانگی پرسپولیس مطابق با واقعیت باشد چرا ۹ میلیارد تومان بیش از این سهم به سازمان لیگ پرداخت شده است؟

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*