بازارهایی که مو بر تن‌تان سیخ می‌کند

بازارها شرایین اقتصادی در مناطق مختلف جهان به شمار می‌روند، البته اجناسی هم که به فروش می‌رسند نمادی از فرهنگ غالب در جامعه می‌توانند باشند. در این گزارش با عجیب‌ترین بازارهای جهان آشنا خواهید شد. وقتی پا به این فروشگاه میگذارید تعجب نکنید که گوشت‌ها شبیه بدن انسان طراحی شده‌اند، اینها گوشت آدم نیستند.

به گرارش تابناک بازارها شرایین اقتصادی در مناطق مختلف جهان به شمار می‌روند، البته اجناسی هم که به فروش می‌رسند نمادی از فرهنگ غالب در جامعه می‌توانند باشند. در این گزارش با عجیب‌ترین بازارهای جهان آشنا خواهید شد.

فروشگاه اسمیتفیلد_لندن
وقتی پا به این فروشگاه میگذارید تعجب نکنید که گوشت‌ها شبیه بدن انسان طراحی شده‌اند، اینها گوشت آدم نیستند بلکه گوش حیوانات ذبح‌شده‌‌اند که شبیه اعضای بدن انسان درست شده‌اند تا توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

عجیب‌ترین بازار فروش گوشت در جهان

 

بازار فروش کودکان_بنگلادش
در این بازار بچه‌ها برای ارسال به آمریکا به فروش می‌رسند، و همچنین دختران کم سن و سال برای فاحشگی در آمریکا در چنین بازاری در معرض فروش قرار می‌گیرند.

عجیب‌ترین بازار فروش گوشت در جهان

 

بازار فروش ادوات مبارزه با زامبی_آمریکا
در لاس‌وگاس می‌توانید به بازار زامبی‌ها بروید و وسایل مقابله با زامبی‌ها را بخرید و همچنین اسلحه و لباس زامبی‌ها را، صاحب این بازار به فیلم‌ها و بازی‌های کامپیوتری با محوریت زامبی علاقه زیادی داشته‌است.

عجیب‌ترین بازار فروش گوشت در جهان

 

بازار زنان_تایلند
به طور مشخص در شهر باتایا در تایلند، بزرگترین بازار روسپیگری جریان دارد. و یک جمله معروفی هست که می‌گوید: مردان صالح به بهشت و مردان بد به باتایا می‌روند. این شهر سالانه شاهد توریستهای زیادی است، زنان در کافه، دنسینگ‌ها، رستورانها و هتل‌ها خدمات روسپیگرایانه ارائه می‌دهند.

عجیب‌ترین بازار فروش گوشت در جهان

 

بازار ساحران_بولیوی
در این بازار چیزهای عجیبی در زمینه سحر و جادو و جلب خوش‌شانسی و …فروخته میشود که هرگز مشابهش را در جاهای دیگر دنیا پیدا نخواهید کرد.

عجیب‌ترین بازار فروش گوشت در جهان

 

بازار ازدواج_بلغارستان
در این بازار دخترها برای ازدواج در معرض فروش گذاشته می‌شوند، قیمت یک دختر از ۱۰۰۰ یورو شروع میشود، اغلب بین شانزده تا بیست سال دارند و در صورتی که یک مرد دختر را بپسندد هزینه خرید آن را می‌پردازد، خانواده دختر در بازار حاضرند و اچر دو طرف به توافق برسند، ازدواج به سرعت رخ می‌دهد.

عجیب‌ترین بازار فروش گوشت در جهان

 

بازار میکلونگ_تایلند
آنچه این بازار را از سایر بازارها متمایز می‌کند خط راه‌آهن موجود در داخل آن است. قطار در روز هفت بار از این خط راه‌آهن عبور میکند، وقتی قطار از وسط بازار عبور میکند همه فرار می‌کنند و وسایل خود را جمع می‌کنند و هربار این بار را انجام می‌دهند.

عجیب‌ترین بازار فروش گوشت در جهان

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*