گفته می شود

 

گفته می شود معاون اجرایی لاریجانی در مجلس دهم، گفته به نظرم اگر به جای ارائه این اطلاعات نادرست یک کلمه می‌گفتند که «تأئید شدن آقای لاریجانی به مصلحت ما نیست» خیلی آبرومندانه تر از این بود. غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان‌آباد در مجالس نهم و یازدهم و معاون اجرایی علی لاریجانی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با نامه‌ای که با عنوان دلایل ردصلاحیت علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی منتشر شد، گفت: بله من نامه را در رسانه‌ها دیدم، در بند سوم نامه شورای نگهبان، مداخله یکی از فرزندان آقای دکتر لاریجانی در قراردادهای خدماتی و ساختمانی مجلس آمده بود که مستقیما به مسئولیت بنده باز می‌گردد و با اطلاع کامل  می‌توانم و شرعا هم باید در این زمینه اظهارنظر کنم. وی افزود: متاسفانه اطلاعات داده شده در خصوص بند سه نامه مذکور کاملا و صد در صد  کذب و بی‌اساس است.

 

 

 

گفته می شود محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر مدعی شده تخلفات حسن روحانی در مجلس بررسی شده و دستگاه عدلیه هم باید در آزمون رسیدگی قضایی به این پرونده سربلند بیرون بیاید؛ مردم نباید احساس کنند که شکایت از حسن روحانی در پشت پرده‌ها سرهم‌بندی می‌شود. مسأله تخلفات حسن روحانی هیچ ربطی به شأن معمم بودن او ندارد، چون فقط او عمامه بر سر دارد، لذا رسیدگی به پرونده تخلفات وی در دادگاه ویژه روحانیت را نمی‌پذیرم و او در جایگاه ریاست جمهوری تخلفاتی کرده که بایستی به آن سریعا رسیدگی کرد

 

 

گفته می شود معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اعلام کرده «طی شش ماه گذشته شاهد افزایش آمار خرید و فروش نوزادان در سراسر کشور بوده‌ایم.» حبیب ا… مسعودی فرید درباره دلیل بالا رفتن آمار فروش نوزادان هم گفته: «نابسامانی خانواده‌ها و همچنین اعتیاد والدین از جمله مهم‌ترین ‏دلایل فروش نوزادان به حساب می‌آید.»

 

 

گفته می شود فرنگی‌کار ایرانی که در فینال لیگ برتر استارت قهرمانی تیم فولادین ذوب آمل را زد، تغییر تابعیت داد تا در تیم ملی کشوری اروپایی ملی‌پوش شود تلاش علی ارسلان در این سال‌ها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بی‌ثمر بوده و او سرانجام تصمیم گرفت که با تغییر تابعیت شانس حضور در مسابقات جهانی و المپیک را پیدا کند.

 

 

گفته می شود ارکانی عضو هیات تفحص از بانک‌ها در مجلس گفته متاسفانه اسناد منتشره، حاکی از سکونت خانواده مدیرعامل یک بانک خصوصی در انگلیس و سفرهای متعدد این مدیر بانکی به لندن است

 

 

گفته می شود مشاور علی لاریجانی، گفته « آقای لاریجانی از آقای اژه‌ای درخواست کردند که پرونده منتسب به ساخت و ساز پسر من را دربیاورید، اگر پسر من آنجا بود سر من را به دیوار بکوبید. از طرف دیگر آقای کرباسچی اصلا پسر ندارند.»منصور حقیقت پور در گفتگو با «انتخاب» درمورد نامه منتشر شده درباره علت ردصلاحیت علی لاریجانی و شورای نگهبان، عنوان کرد: «هم نامه شورای نگهبان صحت دارد و هم نامه دکتر لاریجانی البته صفحه ۱۷ نامه آقای لاریجانی نیست. من نمی‌دانم این نامه را چه کسی منتشر کرده ولی محتوای آن غوغاست.»وی ادامه داد: «به باور من به قدری ادله‌ی شورای نگهبان غیر منطقی، غیر علمی و فارغ از وظایف شورای نگهبان است که هر خواننده‌ای بخواند، متوجه خواهد شد که این بر اساس اطلاعات و اغراض خاصی تدوین شده است.

 

 

گفته می شود معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: به طور میانگین بین ۱۰ تا ۱۳ درصد دانشجویان (حدود ۵ هزار نفر) و ۱۶ درصد اساتید هنوز واکسن نزده اند.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم در قانون بودجه ۱۴۰۰ و دولت سیزدهم در لایحه بودجه ۱۴۰۱، به خوبی عزم و اهتمام خود را برای اصلاح بودجه نشان داده‌اند، افزود: با این حال ارزیابی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با در نظر گرفتن رویکردهای عدالت محوری، محرومیت زدایی، حمایت از تولید و کنترل تورم و تحقق اهداف افزایش درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌کردهای زائد، نشان می‌دهد این لایحه در کنار نقاط قوت، دارای نقاط ضعف و ابهامات مهمی نیز است.

 

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی تاکید کرد گفته موارد گفته شده به عنوان دلایل رد صلاحیت لاریجانی یک شبه و فی‌البداهه اتفاق نیفتاده است. این موارد باید در طول مسئولیت‌های چندین ساله ایشان مطرح می‌شد. آقای لاریجانی ۱۲ سال رییس مجلس بودند یا در پست‌های عالی دیگری مثل شورای عالی امنیت ملی، صدا و سیما و مواردی از این قبیل حضور داشتند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*