گفته می شود

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع بندی کمیته ورزش این کمیسیون درباره جادوگری در فوتبال از حضور عزیزی خادم رئیس فدارسیون فوتبال و توضیحات وی در این باره در روزهای آینده خبر داد.

 

 

گفته می شود نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه آمریکا قدرت اعمال فشار و زور بیشتر بر سر ملت ما را ندارد و اگر می‌توانست صبح ایران را با خاک یکسان کند، آن را تا ظهر به تأخیر نمی‌انداخت، تصریح کرد: امروز دو جریان در ارتباط با دشمن در کشور حاکم است؛ اول اینکه با دشمن صلح و مذاکره کنیم مانند کسانی که دشمن مردم نبودند؛ اما تفکرشان این بود و به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگر در کرنش با دشمن پیش روید پشیمان می‌شوید، پی بردند. وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب این جریان با مبارزه پیش رفت و روزهای اول به امام می‌گفتند مگر مشت با گلوله می‌تواند بجنگد؟ اکنون می‌بینیم که توانست و جنگید، اما انقلاب هنوز تمام نشده و مبارزه ادامه دارد، اگر استقامت کردیم انقلاب را به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) که آخرین نقطه انقلاب است، می‌رسانیم.

 

 

گفته می شود تا خرداد امسال ۱۷۹۳ واحد به تملک بانک‌ها درآمده اند که ۷۵۰ تای آن‌ها فعال و ۱۰۴۳ تای آن‌ها یعنی حدود ۵۸ درصدشان غیر فعال شده اند.

 

 

گفته می شود برنامه وزارت نفت برای اعمال جریمه برای مشترکین بدمصرف گاز بدین صورت تعریف شده که در مناطق معتدل در ۴ پله اول پلکان‌های مصرف گاز (مصارف ۰ تا ۴۰۰ متر مکعب در ماه) و در مناطق سردسیری در ۵ پله اول پلکان‌های مصرف گاز هیچ تغییر قیمتی صورت نمی‌گیرد. ۴ یا ۵ پلکان نخست مصرفی گاز، شامل ۷۵ درصد از کل مشترکین گاز در بخش خانگی می‌شود. در جدول ۱ پلکان‌های قیمت گاز که مشترکین آن مشمول افزایش قیمت نمی‌شوند با رنگ سبز و زرد نشان داده شده است. بدین صورت طبق سیاست قیمتی وزارت نفت، تقریبا هیچگونه افزایش قیمتی را برای عموم مردم جامعه شاهد نخواهیم بود زیرا غالب دهک‌های پایین و متوسط جامعه جز این ۷۵ درصد قرار می‌گیرند. طبق برنامه وزارت نفت برای کنترل مصرف گاز، قیمت گاز در پلکان‌های میانی با شیبی ملایم برای مشترکین افزایش می‌یابد ولی در پلکان‌های آخر، قیمت تعرفه گاز به صورت جهشی افزایش می‌یابد به گونه‌ای که بدمصرف‌های آخرین پلکان‌ها به معنای واقعی کلمه نقره‌داغ می‌شوند.

گفته می شود سرمربی تیم فوتبال وردربرمن که به جعل کارت تزریق واکسن کرونا متهم شده است، برای جلوگیری از تشدید آشفتگی وضعیت این باشگاه از سمت خود استعفا کرد.

 

 

گفته می شود شاخص کل بورس در اولین روز هفته ۲۷ هزار و ۲۹۲ واحد ریخت و به عدد یک میلیون و ۳۸۳ هزار و ۴۸۵ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز ۳ هزار و ۲۳۶ واحد ریخت و به عدد ۳۸۳ هزار و ۵۲۸ واحد رسید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*