گفته می شود

 

 

گفته می شود  امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از تماشای فیلم سینمایی «منصور» از حسن روحانی رئیس جمهور سابق دعوت کرد تا حتما به تماشای این فیلم بنشیند. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پس از تماشای فیلم سینمایی «منصور» گفت: فیلم سینمایی «منصور» فیلم بسیار خوب با سناریوی جذابی بود. اینک داستان مربوط به شهید ستاری و داستان تحریم های بیرونی و حتی داخلی زمان جنگ بود، ولی قصه «منصور» روایت امروز ما است .وی افزود: به اعتقاد من همین امروز هم ما در عرصه مدیریت کشور، تولید، خودکفایی و … غیر از اینکه موانع خارجی داریم موانع متعدد و کارشکنی‌های داخلی داریم. این افراد کسانی هستند که اصحاب قدرت و ثروت هستند و به هرترتیبی وقتی می‌بینند شما دارید کار درستی انجام می‌دهید مانع می‌شوند

 

 

گفته می شود پزشکیان گفته ازدواج و فرزندآوری، معیشت و شغل می‌خواهد نه قانون.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده گفت: جوانان ما بیکار هستند تا زمانی که این بیکاری حل نشود این مشوق ها مشکلی را حل نمی کند

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفته متأسفانه وقتی آقای خاوری مدیرعامل بانک ملی ایران از کشور خارج شد بخش زیادی از اسناد را هم با خود برد که شاید آن را منتشر کند؛ نمی‌گوییم که همه مدیران و مسئولینی که از کشور خارج شده‌اند جاسوس هستند ولی باید نسبت به خروج مدیران حساس باشیم.

 

 

گفته می شود علیرضا‌بیگی، نماینده مجلس در مورد طرح صیانت گفته این طرح به سرانجام نخواهد رسید، مردم شاید بدون آب بتوانند زندگی کنند و با صرفه‌جویی در مصرف آب بتوانند مدتی تحمل کنند، اما بدون اینترنت به هیچ عنوان نمی‌توانند زندگی کنند و همه ابعاد زندگی افراد با اینترنت گره خورده است.

 

 

 

گفته می شود در جدیدترین اقدام جمهوری آذربایجان اسکناس ۵۰۰ مناتی جدید جمهوری باکو که به تازگی و به مناسبت یادبود اولین سالگرد جنگ قره‌باغ منتشر شده با تصویری از پل خدا آفرین بر روی این اسکناس همراه شده است.پل خداآفرین از سال ۱۳۷۶ ثبت آثار ملی ایران شده و اگرچه مالکیت پل خداآفرین مشترک است اما انتشار تصویر آن بر روی این اسکناس جدید را می توان معنادار دانست.ایران و جمهوری آذربایجان به تنهایی مالک پل نیستند و هر کشور صاحب نیمی از پل است که در سمت خود قرار دارد، یعنی تعدادی از دهانه‌های پل در خاک آن کشور و تعدادی از دهانه‌ها در خاک آذربایجان است. با این حال حدودا یک سال گذشته بود که جمهوری آذربایجان پرچم خود را در انتهای پل و در داخل خاک کشور خود نصب کرد.

 

 

گفته می شود  روزنامه کیهان نوشته رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به ائتلاف اشرافی حاکم بر دولت سابق، بازی تکرار پرحجم یک دروغ و جنجال گسترده برای واقعیت جا زدن آن را در پیش گرفته‌اند. روزی نیست که چندین روزنامه و صدها سایت و هزاران کانال در فضای مجازی، درباره انتصابات گسترده فامیلی در دولت جنجال نکنند. تیترهایی مانند «انتصابات فامیلی در دولت سیزدهم ادامه دارد»(روزنامه شرق)، «آموزش و پرورش هم داماد می‌شود»(روزنامه آرمان)، «انتصاب فامیلی؛ قطاری که هر روز با سرعت بیشتری شتاب می‌گیرد» (خبرگزاری خبرآنلاین) و… نمونه‌هایی از این فضاسازی‌های دروغین است. اخیرا «محمد-م» از اعضای سردبیری خبرگزاری خبرآنلاین (وابسته به تیمی از مدیران دولت سابق) مدعی شد دولت رئیسی، دولت دامادهاست و اصولا انتصاب دامادها و برادرزن‌ها، یک کار ارزشمند محسوب می‌شود. او این ادعا را بدون ارائه حتی یک سند منتشر کرد.

 

 

 

 

گفته می شود ویدیوی تکلم علی سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست به زبان انگلیسی تبدیل به سوژه‌ای در فضای مجازی شد. سلاجقه در این کلیپ که از سخنرانی اش در نشست آب و هوایی گلاسگو منتشر شده، از روی کاغذ، متن انگلیسی خود را با غلط های فراوان می‌خواند که این امر نشان دهنده‌ی عدم تسلط وی بر زبان انگلیسی است، آن هم در حالیکه که سلاجقه دوران تحصیلات دکتری و فوق دکترای خود را در آمریکا گذرانده است. به کار بردن اشتباه لغات، تلفظ نادرست و عدم تسلط کافی به زبان انگلیسی در میان مسئولان کشور کم نبوده، اما همیشه این امر مطرح بوده است که چگونه مقامات رده بالای کشور که دست‌کم یک مدرک دکترا دارند و قاعدتاً باید بتوانند در سطح نمرات متوسط تافل یا آیلتس زبان انگلیسی بدانند، در صحبت کردن به این زبان اینچنین عاجز می‌مانند.

 

 

 

 

گفته می شود یک اقتصاددان گفته با این روند ایران در سال ۱۴۰۶ قطعا دچار ورشکستگی مالی خواهد شد. فرشاد مومنی معتقد است که با استاانداردهای کاملا معطوف به شرایط کشورهای در حال توسعه، اگر این روند ادامه پیدا کند ایران در سال ۱۴۰۶ قطعا دچار ورشکستگی مالی خواهد شد..

 

 

 

 

 

 

گفته می شود واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که طی چند دولت گذشته یکی از وعده های ثابت دولتمردان بود، فعلا منتفی شد.

بعد از ده بار وعده وزرای ورزش و روسای دستگاه ورزش طی دولت های مختلف و به خصوص وعده های مسعود سلطانی‌فر که سالها طول کشید، سرانجام مشخص شد واگذاری دو تیم محبوب تهرانی خسارت های زیادی به بار می آورد و فعلا این موضوع از دستور فوری خارج شده است.

 

 

گفته می شود  «بن فرحان»، وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرده است که دور پنجم مذاکرات ریاض و تهران به زودی برگزار خواهد شد.

به گفته بن فرحان، مذاکرات ریاض و تهران طی ماه‌های اخیر در عراق پس از شش سال آغاز شده بود و در حال حاضر نیز این مذاکرات ادامه دارد.

 

 

گفته می شود شرط مدیر شدن در مدارس بالاتر از وزیر شدن است؟!شرط مدیرمدرسه شدن ۵ سال معلمی و ۳ سال معاونت مدرسه است… برای وزیرآموزش و پرورش این شرط حداقلی نباید باشد؟

 

 

 

گفته می شود پیمان جبلی رئیس صداوسیما تاکید کرده است تشهیر اشخاص حقیقی در شرایطی که جرم قطعی توسط مراجع ذی‌صلاح رسما اعلام نشده است اکیدا ممنوع است.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه آمریکا به دنبال مختومه کردن پرونده برجام نیست، گفته آمریکا به دنبال استفاده از منافع برجام است، هژمونی آمریکا در خاورمیانه شکست خورده بنابراین ایالات متحده نمی‌خواهد بیشتر از این ضرر کند اما با فشار رسانه‌ای تلاش دارند تا ایران را وادار کنند از خواسته‌هایش کوتاه بیاید.اسماعیلی اظهار داشت: در صورت ادامه استقامت و پایداری ایران، آمریکا مجبور می‌شود با قبول شرایط جمهوری اسلامی پای میز مذاکرات بیاید.وی با تأکید بر اینکه ایران وارد برجام ۲ و ۳ نخواهد شد، تصریح کرد: وزارت خارجه اجازه ندارد در موضوعات منطقه‌ای و موشکی با آمریکا و غرب مذاکره کند.

 

 

 

گفته می شود ۴۷ نامزد رد صلاحیت شده انتخابات شوراها از دیوان عدالت نقض رای گرفته‌اند و به دنبال بازگشت به شوراها هستند.اقبال شاکری  با اشاره به تلاش مجلس برای اصلاح قانون انتخابات شوراها، گفت: نمایندگان معتقدند باید رأی هیات نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها رأی قطعی و نهایی باشد و دیوان عدالت نباید این رأی را نقض و یا ابطال کند.وی افزود: ۴۷ نفر از نامزدهای انتخابات شورا که رد صلاحیت شده اند، به دیوان عدالت مراجعه کرده و نقض رأی گرفته‌اند. این افراد با این رأی یا انتخابات را متوقف کردند و یا به دنبال بازگشت به شوراها هستند.شاکری تصریح کرد: بنابراین اعضای هیات نظارت مرکزی که از نمایندگان مجلس هستند، به دلیل زیر سوال رفتن اختیارات این هیات از سوی دیوان چنین طرحی را ارائه کردند که کلیات آن در صحن علنی به تصویب رسید.

 

 

 

 

گفته می شود خطبه های امام جمعه تهران مورد انتقاد یکی از روزنامه های کشور قرار گرفت. حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در نمازجمعه تهران،  مشکلات معیشتی را به گردن مردم انداخته و گفته «اگر مردم خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی نمی‌شدند»! معلوم نیست مردم ایران چه گناهی کرده‌اند که عده‌ای حتی در خطبه نمازجمعه، ناکارآمدی‌ها را به گردن آنها می‌اندازند. امام جمعه موقت تهران گفت: «اگر اهل کشورها، استان‌ها و شهرها دو بال تقوا و ایمان را می‌داشتند و در وظایف شرعی و مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی و کم‌آبی نمی‌شدند.»

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*