گفته می شود

گفته می شود انبارهای تسلیحاتی‌ای که برای حملات “فوری” آمریکا علیه القاعده و داعش آماده و پنهان شده بود، از سوی طالبان کشف شدند. دو انبار عظیم کشف شده، حاوی صدها هزار گلوله، سلاح‌های سنگین، موشک، تجهیزات بقا و حتی قطعات یدکی بالگرد هستند.
گفته می شود علی مطهری در توییتر نوشته ایران باید در مقابل طرح خائنانه ‎جمهوری آذربایجان و ‎ترکیه و ‎اسرائیل مبنی بر ایجاد دالان زنگزور که مرز ‎ارمنستان با ایران را ازبین می‌برد و یکی از راه‌های ایران به اروپا را مسدود می کند، به هر قیمتی بایستد.جمهوری آذربایجان به جای خیانت به مادر خود ایران، بهتر است به دامان مادرش بازگردد، وگرنه همان درسی را که ‎صدام گرفت دریافت خواهد کرد.
گفته می شود عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته اصولگرایان در حال حاضر همه ارکان دولت و نظام را گرفته‌اند؛ مجلس، قوه قضاییه، قوه مجریه و نهادهای عمومی همه در اختیارشان است اگر بخواهند واقعاً به مردم خدمت کنند و کشور را از مشکلات و بحران‌ها نجات دهند، راهکارهای آقای هاشمی می‌تواند رافع مشکلات باشد، از بحران‌ها بکاهد و ما را به طرف توسعه پایدار سوق دهد که فرصت‌های شغلی در کشور به وجود بیاوریم تا مردم از صدقه گرفتن که حال به عنوان یارانه مطرح می‌شود، فاصله بگیرند، چراکه اینطور موارد در دنیا مقبولیت ندارد و ملت ایران هم به دنبال این نیست، بیاید دائم بسته حمایتی بگیرد
گفته می شود مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، به منظور سنجش نگرش شهروندان در خصوص دولت سیزدهم، نظرسنجی را در مقیاس ملی در شهریورماه ۱۴۰۰ انجام داد. و از شهروندان سوال شد: «فکر می‌کنید این دولت در مقایسه با دولت قبلی چگونه عمل خواهد کرد؟» ۵۳.۲ درصد معتقدند دولت آقای رئیسی در مقایسه با دولت قبلی بهتر باشد و ۹.۶ درصدگفته‌اند بدتر عمل خواهد کرد و ۲۱ درصد معتقدند فرقی نخواهد کرد. همچنین ۱۵ درصد در این ‌خصوص اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند و ۱.۱ درصد نیز پاسخ نداده‌اند. ۱۲.۹ درصد مردها معتقدند دولت آقای رئیسی در مقایسه با دولت قبل بدتر عمل خواهد کرد، درحالی که این میزان بین زنان ۶.۵ درصد است.

گفته می شود سرعت رشد تورم ایران در میان ۱۰ کشور نخست جهان است و در صدر این جدول نام‌هایی همچون ونزوئلا، سودان و زیمبابوه را مشاهده می‌کنیم و ایران نیز همراه این کشورها در میان ۱۰ مورد اول قرار می‌گیرد. رئیس اتاق بازرگانی ایران در این راستا گفته اقتصاد کشور بدون استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از دشواری‌هایی که امروز به آنها دچار شده، خارج نخواهد شد. با وجود آنکه چند هفته از استقرار تیم اقتصادی دولت جدید می‌گذرد اما همچنان فعالان بخش خصوصی در حال اعلام نظرات و انتقادهای خود از شرایط اقتصادی کشور در سال‌های گذشته هستند و امیدوارند در برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی دولت سیزدهم کلید می‌خورد، نظراتشان به مرحله اجرا برسد.

گفته می شود طرح موضوع اعتیاد برخی نمایندگان مجلس در ادوار قبل که توسط علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه و نماینده مجلس یازدهم گفته شده بازتاب زیادی داشته است. محسن کوهکن، عضو هیات رییسه مجلس هشتم درباره این موضوع گفت: گفته های آقای سلیمی قابل تکذیب نیست، این نماینده تا جایی که به خاطر دارم در دوره هشتم بود و از داروهای روان گردان استفاده می کرد.وی ادامه داد: از ابتدای دوره هشتم، هیات رییسه مجلس از طریق حراست در جریان مساله قرار گرفت و بر اساس یک تکلیف قانونی به موضوع ورود پیدا کرد و با توجه به تکالیف شرعی و اخلاقی برای اصلاح موضوع به فرد فرصت داده شد.
گفته می شود کوشکی با تاکید بر اینکه یکی از نکات درستی که رئیسی باید آن را ادامه دهد، کم سخن گفتن است، گفت: هر اندازه او کمتر سخن بگویند و بیشتر شنونده باشند، خیلی موفق خواهند بود. ما رئیس جمهوری داشتیم که با هر سخنرانی خود یک زلزله در بازار به پا می کرد و یک آسیب جدی به اقتصاد کشور می رسید.وی ادامه داد: همین کم گفتن، یکی از مزیت های آقای رئیسی است که باید ادامه پیدا کند. سخن گفتن با مردم دیگر زیاد راهگشا نیست و مردم گوش شنوایی برای سخنرانی ها ندارند. اینکه سخنرانی در سفرهای استانی حذف شده و بازدید در حضور تعداد معدودی از افراد انجام می شود و رئیس جمهور در خصوص هر مسأله ای اظهار نظر نمی کند از مسائلی است که امتیازات خوبی محسوب می شود و اینها باید حفظ شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*