گفته می شود

 

 

گفته می شود علی صوفی، دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات و وزیر تعاون دولت اصلاحات در پاسخ به این که اکنون حسن روحانی در کجا مشغول است، بیان کرد: او قبل از ریاست جمهوری در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت و فعالیت می‌کرد و پیشتر در مجمع تشخیص ساختمانی هم برای خود تاسیس کرده که محل مناقشه با شورای شهر تهران هم بود و باعث شده بود که همه تصور کنند محل استقرارش برای دوران پس از ریاست جمهوری بوده است، اما این امر بستگی به این دارد که نظر مقام معظم رهبری درباره به کارگیری روحانی در مجمع تشخیص چه باشد.صوفی با اشاره به انزوای سیاسی این روزهای حسن روحانی افزود: جریان اصلاح طلب از عملکرد او راضی نیست و از او ضربه هم خورده‌ و طبعا جایی در میان اصلاح طلبان نخواهد داشت که طرف مشورت واقع شود و یا در جلساتی که معمولا در سطح سران اصلاحات برگزار می‌شود جایگاهی نخواهد داشت.

 

 

 

 

گفته می شود درپی “مطرح شدن صحبت‌هایی مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در شرکت بورس”، مدیرعامل این شرکت این موضوع را رد کرد و معاون سازمان بورس نیز اعلام کرد که این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌اند اما شرکت بورس تهران باید پاسخگو باشد چون چنین فعالیتی خارج از فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود، از سوی دیگر این شرکت سهام‌دار دارد و سهام‌داران هم باید خواهان پاسخگویی باشند.

 

گفته می شود ۳۵ نماینده مجلس با تدوین طرحی خواستار تشکیل یک استان جدید در کرمان شده‌اند که این طرح پس از اعلام وصول از سوی هیات رئیسه مجلس برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی پارلمان ارجاع شده است.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی گفته شورای نگهبان برخی ایرادات فقهی به بندهای مربوط به سقط و غربالگری در طرح جوانی جمعیت گرفت و با تشکیل شورای فقهی سقط مخالفت کرد.

 

 

گفته می شود مجیدرضا حریری در مورد آمار منتشره از اتاق بازرگانی تهران مبنی بر کاهش صادرات نفت ایران به چین تا رقم ۱۱ میلیون دلار گفته یک سایت خبری در این مورد گفت‌وگویی با من داشت؛ اما آن را کامل منتقل نکردند و مفهوم کامل تحریف شده است. آمار فروش نفت ایران به طور کلی محرمانه است، در نتیجه ما هیچ آماری از فروش نفت ایران نه در داخل کشور و نه در منابع خارجی نداریم. برخی گمانه‌زنی‌ها می‌شود که صحت هیچ یک از آنها را نمی‌توان کامل تایید یا تکذیب کرد.

 

 

گفته می شود رییس سازمان حج و زیارت گفته تجمعات زائران در پشت مرزهای عراق منجر به کشته شدن یک نفر، مجروحیت ۳۶زائر و روی مین رفتن یک تن دیگر شده است.

 

 

 

گفته می شود برنامه گفت‌وگو محور «پیشگو» با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور الناز حبیبی پخش شد.با تماشای برنامه کاملا متوجه فیلمبرداری متفاوت این قسمت و تلاش برای گم کردن مهمان در تصویر با گرفتن نماهای بسیار دور می‌شویم.در تمام بخش ابتدایی گفتگوی حبیبی با مجری، مخاطب صورت مهمان را واضح نمی‌بیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب است و این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه دارد.انتهای برنامه تنها زمانی است که حضور مهمان را به درستی و واضح در تصویر می‌بینیم که آن هم موقع خداحافظی و تنها چند دقیقه است.امین تارخ با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از این برنامه انتقاد کرد و نوشت: حداقل اسم مهمان را زیرنویس می‌کردید!

 

 

 

گفته می شود علی لاریجانی، رئیس چند دوره مجلس شورای اسلامی که پس از رد صلاحیتش برای انتخابت ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تصویری از وی روی آنتن صداو سیما منتشر نشده بود، امروز به بهانه حضور در مراسم تشییع عالم ربانی حسن زاده عاملی در رسانه ملی دیده شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*