آخرین خبر :

جلوگیری از ورود و توزیع حدود ۷۲ تُن ماده مخدر

با هشیاری ماموران انتظامی خراسان جنوبی، در یکسال گذشته از ورود و توزیع ۷۱ تُن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر به استان‌های دیگر جلوگیری شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان در جمع خبرنگاران جلوگیری از ورود و توزیع حدود ۷۲ تُن ماده مخدرگفت: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش و همچنین افزایش ۴۷ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را نشان می‌هد.
سردار فرشید افزود: در یک سال گذشته همچنین ۵۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شد که این کشفیات ۵ درصد در مقایسه با سال قبل از آن افزایش داشت.
وی همچنین با اشاره به وقوع ۱۱ هزار و ۶۰۰ حادثه رانندگی در سطح استان در یک سال اخیر گفت: در این حوادث ۲۳۴ نفر جان باخته اند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به هفته نیروی انتظامی نیز گفت: هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهر آغاز می‌شود و ۱۰۰ عنوان برنامه دراین هفته پیش بینی شده که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، اجرای رزمایش در فضای مجازی، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و امحاء مواد مخدر از جمله این برنامه هاست.
سردار فرشید همچنین به سامانه تلفنی و غیرحضوری پلیس اشاره کرد و گفت: مردم می‌توانند با تماس به شماره ۰۹۶۵۸۰ مشاوره تلفنی بگیرند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*