گفته می شود

 

 

گفته می شود صادق زیبا کلام در توئیتی نوشته جناب ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان از آمریکایی ها گلایه کرده اند که مردم افغانستان را تشویق به ترک کشورشان و رفتن به آمریکا نکنند. حق با ایشان است و اگر نمی بود شویق و ترغیب های آمریکایی ها واقعا هم هم کسی بفکر ترک افغانستان نمی افتاد. حیرت انگیز است ایدئولوژی چقدر چشم ها را می بندد.

 

 

 

گفته می شود مجموع تجارت خارجی جمهوری اسلامی ایران در پنج ماهه نخست سال‌جاری به ۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن به ارزش ۳۴ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزن ۱۴ درصد و از حیث ارزش ۳۸ درصد رشد نشان می‌دهد

 

 

 

گفته می شود حجت الله عبدالملکی درباره اینکه آیا با افزایش یارانه‌ها موافق هستید، گفته قطعاً این یارانه‌ها که الان پرداخت می‌شود خیلی اثر رفاهی ویژه‌ای ندارد و پارسال هم مصوب شد یارانه‌های معیشتی و یارانه‌های دیگری پرداخت شود، اما تبعیض در پرداخت یارانه‌ها دیده می‌شود. وی تصریح کرد: می‌توانیم در صورت شناسایی، یارانه افراد متمول را قطع و به مبلغ یارانه خانواده‌های کم درآمد اضافه کنیم.

 

 

گفته می شود داده‌های اداره آمار چین نشان می‌دهد، سود شرکت‌های صنعتی این کشور در ماه جولای با جهشی ۱۶.۴ درصدی نسبت به سال گذشته به ۷۰۳.۶۷ میلیارد یوآن (معادل ۱۰۸.۶ میلیارد دلار) رسیده است.

 

 

 

گفته می شود بسیاری از ایرانیان مهاجر به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند و تلاش دارند، نماینده شایسته‌ای برای فرهنگ و ملیت خود باشند، لکن همین ایرانیان از آنجایی که خود را مورد حمایت حقوقی ندیدند و نگران موارد قانونی ورود خود به کشور هستند، تمایلی به بازگشت نشان نمی‌دهند؛ اما اظهارات رئیس دستگاه قضایی کشور، حاکی از فراهم شدن بستر امن قانونی برای افرادی است که به لحاظ روانی، نگران بازگشت به کشور بودند و حالا با این سخنان موانع موجود مرتفع شد.

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی ارتش پاکستان با تاکید بر عزم این کشور برای مراقبت از مرزهای بین المللی خود با همسایگان همزمان با تحولات افغانستان، از تکمیل ۵۸ درصدی طرح حصارکشی مرزهای پاکستان با جمهوری اسلامی ایران خبر داد

 

 

گفته می شود نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرده باید هر چه زودتر آزمایشگاه هایی که از آن ها ویروس دستکاری شده کرونا نشت پیدا کرده، مشخص شوند.سید مصطفی میرسلیم در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «هرچه زودتر آزمایشگاه هایی که ویروس دستکاری شده ⁧‫کرونا‬⁩ از آنها نشت پیدا کرده مشخص شوند، با استفاده از اطلاعات علمی آنها، زودتر می توان بشریت را از شر این سلاح نوین کشتار جهانی نجات داد.»

 

 

گفته می شود نایب‌ رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفته پرونده ویژه حقوق‌های نجومی در ادارات دولتی به ویژه مؤسسات مالی در کمیسیون متبوعش تشکیل شده است.حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نایب‌ رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: پرونده ویژه حقوق‌های نجومی در ادارات دولتی به‌ویژه مؤسسات مالی در کمیسیون اصل نود تشکیل شده است.وی با بیان اینکه بخش‌ زیادی از ارقام نجومی به خزانه کشور برگشت داده شده است،تاکید کرد: ضمناً مردم عزیز اگر اطلاعاتی از دریافت‌های نجومی مسئولان در اختیار داشتند، می‌توانند به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*