درخشش ۱۱دانش آموز و معلم در جشنواره نوجوان سالم

۱۱دانش آموز و معلم از شهرستان‌های بیرجند، سرایان، بشرویه و طبس در دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم، موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم کشور شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:جشنواره نوجوان سالم با هدف ارتقاءدرخشش ۱۱ دانش آموز ومعلم درجشنواره نوجوان سالم مهارت‌های زندگی و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر بین دانش آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم با مشارکت ۶هزار و ۳۰۰دانش آموز دختر و پسر استان برگزار شد.

واقعی با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۳محور خلاقیت‌های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای و ابتکارات جامعه محور (یاریگران زندگی)، افزود: از این تعداد ۴۰دانش آموز منتخب استان جواز حضور در مرحله کشوری را به دست آوردند.

وی با بیان این که آقای مرتضی کاروان مقدم موفق به کسب مقام دوم کشور در در رشته نرم افزار و چند رسانه‌ای شد گفت: خانم ها ریحانه فرهادی و مرضیه شفیعی در رشته نقاشی (گواش)، و کوثر کسمایی در رشته نقاشی (مدادرنگی) به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم کشور شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: معلمان بیرجندی آقایان عبدالخالق احراری، عبدالله احراری، الیاس احراری و خانم‌ها مهین محمودی و الهام احراری به صورت مشترک موفق به کسب مقام دوم کشور در رشته پروژه نوآورانه (اقدام پژوهی) شدند.

به گفته واقعی دانش آموز دبستان شهید فلاحی طبس نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور در رشته تدوین نیمرخ چالش‌ها شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*