گفته می شود

 

 

گفته می شود در اوضاع کنونی کشور، تشکیل هرچه سریعتر دولت، امری بدیهی و ضروری است و انتظار درک این وضعیت نیز از مجلس انقلابی وجود دارد؛ هرچند نباید این مهم، منجر به شکل‌گیری یا تقویت رویکردی توام با رودربایستی و تعارف در بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی و در یک معنا دادن چک سفید امضا به دولت ابراهیم رییسی تعبیر شود.

 

 

گفته می شود نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفته ۲۵ نماینده مجلس در روز تحلیف رییس جمهوری غایب مجلس بودند و باید مشخص شود این آقایان در این مراسم مهم کجا بودند

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسون قضایی مجلس با ارائه پیشنهادهایی به دولت سیزدهم برای افزایش رشد اقتصادی خطاب به رئیس دستگاه قضا از او خواست که به تخلفات رئیس جمهور رسیدگی کند.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشته اخیراً در فضای مجازی و رسانه ها مطالبی منعکس می شود درباره حضور تعدادی از نمایندگان در دولت، شهرداری و یا سایر مسئولیت ها و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بیاناتی نقل به مضمون در مورد اهمیت وظیفه نمایندگی و اینکه نباید مجلس را پله ترقی کرد، داشتند، شاید بد نباشد فایل سخنان رهبری پخش شود تا اشتیاق بعضی آقایان به پست کم شود

 

 

گفته می شود نماینده تبریز در مجلس گفته حضور زاکانی در سمت شهرداری تهران مشکل قانونی دارد و باید از مجلس استعفا دهد.مسعود پزشکیان با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی نماینده قم در مجلس یازدهم به عنوان شهردار تهران از سوی شورای این شهر گفت: این موضوع از نظر قانونی مشکل دارد و باید سابقه اجرایی مرتبط با جایگاه شهرداری وجود داشته باشد. حداقل بر اساس اطلاعات همخوانی میان سِمت شهرداری و شخص نماینده قم نمی بینم؛ اگرچه زاکانی برای شهردار شدن باید از نمایندگی استعفا دهد.

 

 

گفته می شود عباس آخوندی در توییتی به توئیت عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان واکنش نشان داد و نوشته

شما حیثیت تعداد کثیری از رجال ملی را تکذیب، حقوق شهروندان را نادیده و جمهوری را به ریشخند گرفتید.

 

 

 

 

گفته می شود مهدی چمران در حاشیه برگزاری سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نامه سازمان بازرسی اظهار کرده این نامه محرمانه است و نباید درباره آن توضیح دهم. در این نامه به شرایط کسانی که می‌خواهند شهردار شوند، اشاره شده و توضیحاتی که در حد مسائل اصلی بوده را یادآوری و توصیه کرده‌اند که آنها رعایت شود. وی در پاسخ به این پرسش که پاسخ شورای شهر به این نامه چیست، گفت: اینگونه نامه‌ها مسائل داخلی است و پاسخ نمی‌خواهد. البته این نامه برای کل شوراهای استان تهران ارسال شده است. همچنین در این نامه اسمی از شخصی نیامده است.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تعطیلی ۱۰ روزه کشور برای قطع زنجیره انتقال بیماری مورد توجه قرار گیرد و بر اجرای محدودیت ها نیز نظارت دقیقی اعمال شود.

 

 

 

 

گفته می شود گروه طالبان به نفوذ خود در ولایت سمنگان ادامه می‌دهد و پس از حملاتی به مراکز پنج ولایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، حملاتی را به مزار شریف، مرکز ولایت بلخ آغاز کرده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*