گفته می شود

 

 

 

گفته می شود نماینده تهران در مجلس دهم، خطاب به کدخدایی سخنگوی پیشین شورای نگهبان نوشته جناب عالی در ایجاد انحراف از جمهوری اسلامیِ مورد نظر امام (ره) و شهید مطهری نقش اساسی داشته اید.علی مطهری نوشت: «آقای کدخدایی گفته اند من، هم سخنگو بودم و هم سخن نگو. می گویم همان قسمتی که سخن نگو بودید از عواملی است که جمهوری بودن نظام را در انتخابات مجلس یازدهم و ریاست جمهوری از صحنه خارج کرد. جناب عالی در ایجاد این انحراف از جمهوری اسلامیِ مورد نظر امام (ره) و شهید مطهری نقش اساسی داشته اید

 

گفته می شود لاریجانی گفته دلایل عدم احراز اینجانب را اعلام نموده‌اید. متاسفانه نامه‌ای که اخیراً برای اینجانب ارسال فرمودید با مهر محرمانه است که از طریق اینجانب به دلیل محرمانگی قانوناً قابل انتشار نیست؛ مرحمت فرمایید مهر محرمانه نامه را حذف نمایید تا بتوانم نامه‌ی شورا را برای اطلاع عموم علنی نمایم.

 

گفته می شود بدلیل تخصیص ارز ۴۲۰۰ به انسولین، قیمت آن یک پنجم قیمت واقعی می‌شود و حتی کمتر و چون نظارت به طور احسن وجود ندارد و اصلاً سیستم نظارتی نمی‌تواند روی تمام اجزای زنجیره‌ی تأمین نظارت بسیار دقیقی داشته باشد، لذا در بازار شاهد قاچاق معکوس و کمبود دارویی هستیم.

 

 

گفته می شود در حالی که انتظار می‌رفت رییس جمهوری، نام وزرای پیشنهادی خود در دولت سیزدهم را برای رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی ارسال کند، نه تنها هیچ لیستی به دست نمایندگان نرسید که در آستانه آغاز به کار رسمی دولت سیزدهم، ابهاماتی درباره زمان تقدیم اسامی وزرا هم به وجود آمده است.

 

 

گفته می شود هادی طحان نظیف، سخنگوی نگهبان در واکنش به امضا نکردن اعتبار نامه ابراهیم رییسی، رییس جمهور توسط آملی لاریجانی، عضو شورای نگهبان گفت که این موضوع از نظر قانونی خدشه ای در اعتبارنامه ایجاد نمی کند. هادی طحان نظیف  در نشست خبری خود همچنین گفت که باید این نکته را هم بگویم که اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب قبل از مراسم تنفیذ امضا شد.

 

 

گفته می شود ایالات متحده از آمریکایی‌های حاضر در افغانستان، خواسته همزمان به تشدید تنش در این کشور، خاک افغانستان را به سرعت ترک کنند.

 

 

گفته می شود آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفته اگر آدم درستی باشیم، نباید ترسی از فضای مجازی داشته باشیم.

 

 

گفته می شود آمارهای گمرک از افزایش واردات عجیب برخی از اقلام غیر ضروری به ارزش ۴ میلیارد دلار خبر می‌دهد.در سال ۹۰ وزارت جهاد کشاورزی واردات هر نوع میوه گرمسیری به جز انبه، نارگیل، موز و آناناس را ممنوع کرد و به گمرک مجوز ترخیص آن‌ها را نداد، اما با وجود این ممنوعیت‌ها در سال ۹۹ بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار صرف واردات میوه‌های گرمسیری از جمله پشن فروت و لیچی شده است!

.

 

گفته می شود حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده اصولگرای مجلس، درباره بازنشستگی حسن روحانی با بیان اینکه کنترل‌کردن افزایش‌های بی‌رویه حقوق‌ها واجب است، تصریح کرد: این درآمدهای شرکت‌ آب، برق و بانک‌های خصوصی باید کنترل شوند؛ اینکه رئیس‌جمهور برای بازنشستگی ماهی ۳۵۰ میلیون دریافت کند غلط است؛ اگر ۲۵ تا ۳۰ میلیون باشد اشکالی ندارد اما ۳۵۰ میلیون باید کاسته شود.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*