گفته می شود

 

گفته می شود برخلاف ادعاها و شعارهایی که در دوره مهدی تاج و محمدرضا ساکت در مورد تامین سیستم داور ویدئویی فوتبال ایران از شرکت های داخلی سر داده شد، حالا مشخص شده که همه هزینه های انجام شده فرمالیته و رونمایی بوده است و اکنون روسای فدراسیون در پی خرید این سامانه از کشورهای خارجی هستند.

 

 

گفته می شود بیژن زنگنه، وزیر نف گفته از ابتدای دولت فکر می‌کردم این دوره بسیار سخت باشد. روزهای تلخ برای مردم و دولت. خداوند را سپاسگزارم این دوره را به پایان رساندیم. من به عنوان یک شهروند ایرانی، خودم را مدیون آقای روحانی می‌دانم که موضوع قطعنامه‌های فصل هفت منشور شورای امنیت علیه ایران را حل کرد. این خدمت بزرگ به ملت ایران بود. در هیچ دولتی به مظلومیت دولت دوازدهم ندیدم. در دوران جنگ اقتصادی اداره کشور کاری کارستان بود. در این مدت از فروش بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار نفت ما جلوگیری کردند و آنچه فروختیم هم به دلیل هزینه‌های مبادله با درآمد کمتری بدست آوردیم.

 

گفته می شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفته در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها و تعطیل نشدن کامل شهرها، وقوع فاجعه‌ بزرگ در منطقه حتمی است. افزایش آمار مبتلایان و بستری در جنوب غرب خوزستان فاجعه‌بار است.

 

 

گفته می شود مجید متینی، مشاور کنکور گفته صداوسیما واقعا به سیستم آموزش کشور ظلم می‌کند. مگر صداوسیما یک مجموعه آموزشی است که این کار را انجام می‌دهد؟ اینجا هم به نظر می‌آید که بحث منفعت و درآمدزایی وجود دارد. کار دیگر از صداوسیما هم گذشته و تبلیغات و آموزش‌های کنکور به شکل گسترده‌تری در فضای مجازی انجام می‌شود. الان مجموعه‌ای وجود دارد که بدون مجوز با گروهی از اساتید خوب به شکل مجازی کلاس برگزار می‌کند. این مجموعه چند استودیو حرفه‌ای دارد که آموزش معلمان در آن فیلمبرداری می‌شود. در سال اول این موسسه ۷۰۰هزار تومان از دانش‌ آموزان پول می‌گرفت، امسال این مبلغ را به ۸ میلیون تومان تبدیل کرده است.

 

 

گفته می شود معاون اول رئیس جمهور در نشست مدیران ارشد دولت گفته هیچ کس از ما نپرسید که چگونه نفت فروختید؟ترامپ ایستاد و نگذاشت یک بشکه نفت فروخته شود و به ۱۲ نفتکش ما آسیب زده و منفجر کردند.اسرائیل آدم می‌فرستاد داخل نفت کش ما و آن را منفجر می‌کرد.هیچ کس نگفت پول نفت چگونه جابه‌جا می‌شد.

 

گفته می شود گویی بنا نیست حاشیه‌ها دست از سر کنکور سراسری ۱۴۰۰ بردارد. این کنکور که تا هفته آخر درباره برگزاری یا عدم برگزاری آن در شرایط کرونایی کشور اظهار نظر می‌شد بالاخره برگزار شد؛ اما بلافاصله پس از برگزاری اعتراضات بسیاری به سخت بودن سوالات این کنکور به گوش می رسید، حالا پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کسب رتبه های عجیب و غریب از سوی برخی داوطلبان بحث داغ کاربران فضای مجازی شده است.

 

گفته می شود قرار است با نظارت سازمان بازرسی کل کشور سقف قرارداد برای نجومی بگیران فوتبال ایران تعیین شود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*