وزیر نفت دولت روحانی: نفت را به شما و شما را به خدا می‌سپارم

وزیر نفت با بیان اینکه در پاره‌ای از روزهای این چهار سال اخیر سخت‌ترین روزهای دوران خدمتم را سپری کردم و درد و رنج سوختن مغز استخوانم را احساس کردم، افزود: با توکل به خدا این روزها گذشت، امروز خرسندم و خدای متعال راشکر می‌گویم که این بار سنگین از دوش‌ام برداشته می‌شود. برای همکارانم که در آینده مسئولیت را به‌عهده می‌گیرند هم از صمیم قلب آرزوی توفیق می‌کنم. زنگنه ادامه داد: حرف‌های گفتنی فراوان دارم که نه اکنون و نه فردا قابل بیان نیست، البته آنها را خواهم نوشت، اما معلوم نیست چه زمانی منتشر شود، خدا می‌داند، شاید به کار جوانان ما بیاید.

وزیر نفت دولت روحانی: نفت را به شما و شما را به خدا می‌سپارم/ خبرهای غیررسمی از توقف صادرات بنزین/ چرا دلار به بالاترین قیمت ۹ ماه اخیر رسید؟

زنگنه گفت: من نفت را به شما دوستان می‌سپارم و شما را به خدا می‌سپارم. خوشحالم که این بار سنگین را شرافتمندانه به زمین گذاشتم، اما هم به آینده امیدوارم و هم نگران؛ زیرا مشکلات را می‌دانم. امیدوارم دولت بر چالش‌ها غلبه کند. همه شما هم به‌خاطر سربلندی کشور همکاری کنید تا بتوانیم این دوران سخت را بگذرانیم و کشور را از مشکلات عبور دهیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*