عدل سرپرست شهرداری بیرجند شد

سرپرست شهرداری بیرجند معرفی شد

 “علی عدل” معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند با رای اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و معرفی شد.

رییس شورای اسلامی شهر بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دومین نشست رسمی شورای شهر، علی عدل با بیشترین آرای اعضای شورا تا معرفی شهردار جدید، به عنوان سرپرست شهرداری بیرجند انتخاب شد.

علیرضا محمودی‌راد گفت: معاون امور عمرانی شهرداری بیرجند با حفظ سمت و در چارچوب قانون شهرداری تا زمان انتخاب شهردار جدید و صدور حکم از سوی وزارت کشور، مسوولیت اداره شهرداری را برعهده دارد.

وی افزود: در نشست‌های بعدی شورا، فهرست نامزدها برای انتخاب شهردار بیرجند مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در بازه زمانی قانونی این کار انجام شود.

رییس شورای شهر بیرجند تخصص و تعهد، مدیریت، بومی بودن، اشراف بر حوزه کاری، داشتن روحیه پاسخگویی، پاکدستی، عدالت، تواضع و داشتن برنامه عملیاتی را از شاخص‌ها و معیارهای اعضای شورای ششم شهر بیرجند برای انتخاب شهردار ذکر کرد.

“محمدعلی جاوید” پیش از این به مدت چهار سال شهردار بیرجند بود و سال ۱۳۹۶ با رای اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در دوره پنجم انتخاب شد.

اولین نشست رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند روز پنجشنبه ۱۴ مرداد برای مراسم تحلیف و انتخاب هیات رییسه شورا به میزبانی فرمانداری بیرجند برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*