آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۱ مرداد/ شکستن رکورد مرگ و میر با فوت ۶۸۴ بیمار

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۲۲ میلیون و ۵۴۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش ۳۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶۶۲ تن از ایشان وخیم است.

تاکنون ۱۶ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۶۸۱ تن دوز اول واکسن کرونا و ۵ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۴۰ تن نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۲ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۴۷۰ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق ۵۴۰ هزار و ۸۰۷ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۱۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۵۰۰۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۱۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۶۸۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند که بیشترین تعداد فوتی روزانه در کشورمان است؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۰۲ هزار و ۳۸ تن رسیده است. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۳ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۴۷۲ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۶۶۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند که بیشترین تعداد بیمار بدحال ثبت شده در کشورمان در یک سال و نیم گذشته از شناسایی ویروس کروناست. همچنین تاکنون ۲۷ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۴۷۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*