گفته می شود

 

گفته می شود آمریکا پایگاه‌های خود در قطر را  که زمانی سرشار از تجهیزات نظامی و تفریحی بود  تخیله و تجهیزات و نیروهای خود را به اردن منتقل کرده است. به گزارش «استارزاند استرایپس» تحلیلگران معتقدند این اقدام آمریکا، واشنگتن را در موقعیتی قرار می‌دهد تا بتواند بهتر با ایران مقابله کند و نشان دهنده تغییر اولویت‌های آمریکا در منطقه است.

 

 

گفته می شود پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفته فقط در حال وعده دادن هستند، الان چهار هفته است که نسبت به واردات واکسن قول داده‌اند اما این اتفاق رخ نداده است.تا هفته آینده همه بیمارستان‌ها پر می‌شوند و احتمالا دوباره باید بیمارستان‌ها تغییر کاربری بدهند و بخش‌های عادی شان را به بخش کرونایی تبدیل کنند.طبیعت موج‌هایی کرونایی است که هر کدام نسبت به قبلی شدیدتر است. سه‌شنبه می‌گفتند که تهران شنبه قرمز می‌شود، شما که می‌دانید وضعیت در تهران در حال قرمز شدن است، چرا کاری انجام نمی‌دهید؟

 

 

 

گفته می شود  ناصر ایمانی، یک چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با امکان عملی شدن وعده «دولت فراجناحی» توسط رییسی، گفته ایشان هرگز چیزی درباره دولت فراجناحی مطرح نکردند و این، حرف رسانه ها بود. نکته دوم اینکه دولت فراجناحی اصطلاحی شعاری است و عملا امکان تحقق ندارد ایشان بحث شایسته سالاری را مطرح کردند. کابینه رییسی باید متشکل از افرادی مردمی باشد که اهل ستاد نباشند، اگر چنین فردی هر گرایش سیاسی هم داشته باشد، دیگر اهمیتی ندارد. برخی از جریان های سیاسی ما اساس نظام را قبول ندارند و قطعا آنها نمی توانند در دولت قرار بگیرند.

 

 

گفته می شود داریوش قنبری، فعال سیاسی اصلاح طلب واعظی را در دولت روحانی به مشایی در دولت احمدی‌نژاد تشبیه کرد و گفته « آقای واعظی در دولت آقای روحانی به خصوص در دور دوم نقش خیلی پررنگ و موثری داشت تا جایی که معاون اول را نیز به حاشیه برد. از این جهت می‌توان او را به رحیم مشایی در دولت احمدی‌نژاد تشبیه کرد». وی افزود: «ظاهرا خود وزرا هم دل خوشی از نحوه ارتباط با رئیس جمهور ندارد و اخباری از گله‌مندی وزرا هم در این زمینه به گوش می‌رسد بخش قابل توجهی از این گلایه‌ها ناشی از عملکرد واعظی است. به هرحال دفتر رئیس جمهور خیلی تاثیر گذار بوده و در این تردیدی نیست.» قنبری با تاکید بر نقش واعظی در به حاشیه رفتن جهانگیری در دولت دوم روحانی گفت: «به نظر من به حاشیه بردن جهانگیری و بها دادن به واعظی باعث ایجاد مشکلاتی شد. اولا دولت را از مدیریت مناسب جهانگیری که می‌توانست با کار کارشناسانه خیلی از مسائل را مدیریت بهینه کند، محروم کرد و دوما موجب نارضایتی‌های زیادی شد.»

 

 

 

 

گفته می شود پاکستان از چند دهه پیش موفق به دستیابی به سلاح هسته‌ای شده است و اکنون توانمندی به کارگیری این سلاح را به شکل سه گانه از زمین، هوا و دریا پیدا کرده است.

 

گفته می شود ترامپ در بخشی از صحبت هایش، رئیس جمهور بایدن را به ضعف در برابر چین متهم کرد و گفت که پکن، روسیه، اتحادیه اروپا و همچنین ایران از بایدن سوءاستفاده می کنند و به اقتصاد ایالات متحده آسیب می زنند. وی در ادامه گفت که رهبران کنونی آمریکا در برابر ایران، روسیه و چین سر تعطیم فرود آورده اند. با تصویب لایحه دولت درباره ماهیت حقوقی فدراسیون‌های آماتوری در مجلس و شورای نگهبان، اختلافی فوتبال ایران و فیفا بعد از سال‌ها حل و فصل شد.

 

 

 

گفته می شود آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفته در رابطه با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی که در دستور کار مجلس است گذاشته شده و با آن مخالفت کرده‌اند و شلوغ کردند، چون نمی‌خواهند این کار انجام شود، اما پای آن ایستاده‌ایم، کار خود را انجام داده‌ و قانون آن را آماده کرده‌ایم، به صحن مجلس می‌بریم و انجامش خواهیم داد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*