پیامک

سلام اجرای طرح حذف دفترچه بیمه درمانی برای مردم مشکل ساز شده است و پزشکان مراحل اداری و کامپیوتری این طرح را اجرا نمی کنند و بیماران سرگردان بین بیمه و پزشکان بلاتکلیف مانده اند.
سلام ضمن تشکر از شهردار بیرجند جناب آقای دکتر جاوید جهت زحماتی که برای پارکینگ خیابان حکیم نزاری، پارک نشاط، پارک جنگلی، پارک خطی بند دره و دیوار یخی و آرامگاه حکیم نزاری کشیدید انشالله در دوره بعدی کوره های آجرپزی در بلوار پیامبر اعظم را بعنوان میراث گذشتگان زیباسازی و بهسازی فرمایید.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا باید به دلیل عدم نظارت مسئولان و استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال برق واحدهای تولیدی خراسان جنوبی قطع شود. چه کسی پاسخگوی خسارات وارده به این بخش است
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام هر روز شاهد حوادث ناگوار رانندگی و تلفات انسانی در جاده های خراسان جنوبی هستیم اما گویا قرار نیست این جاده ها ۲بانده شوند تا مرگر ومیر جاده ای کمی کاهش یابد
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اجاره خانه ها در مرکز استان بی حد بالا رفته و کار مستاجران را سخت کرده است. برخی صاحبخانه ها انصاف ندارند و به دلیل هزینه های بالای زندگی خود اجاره را بالا می برند در حالی که مستاجر یا ناچار به تخلیه خانه می شود یا مجبور است از دیگر هزینه های مهم زندگی اش بزند تا اجاره خانه تامین شود.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام شهرداری محترم بیرجند کی می خواد بافت فرسوده و دیوار گلی بالای سراب رو جمع کنه و تکلیف ارازی رو مشخص. خیابانها هم همچنان خاکی ..لطفا یه اقدامی بشه.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
در رابطه با پل زیرگذر روستای غیوگ، در تاریخ چهاردهم مهر، راه و شهرسازی فرمودند با هماهنگی پلیس راه و هدایت مسیر بزودی عملیات اجرایی قسمت دوم پل انجام میشه (متن پاسخ ایشان در رسانه موجود است).
حال با گذشت هشت ماه از ایشان سوال دارم ساخت این پل به کجا انجامید؟
منظور از به زودی یعنی کی؟؟
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام این روزها هوا بسیار گرم اما همچنان کولر اتوبوس های شهری بیرجند خاموش است و مردم افزون بر ناچاری به تحمل دقایق زیاد انتظار در ایستگاه ها، باید مشقات سفر درون شهری در این هوای گرم را هم تحمل کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*