گفته می شود

 

گفته می شود خبرگزاری اسوشیتدپرس در گزارشی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخت و نوشته تقریبا ۶ سال پیش ایرانی ها به خیابان ها آمدند و حصول توافق هسته ای با قدرت های جهانی را جشن گرفتند. از نظر مردم ایران، برجام مقدمه ای بود برای ورود مجدد ایران به عرصه اقتصاد جهانی و ایجاد فرصت های بی نظیری برای فروش نفت در بازارها و خرید هواپیماهای جدید. امروز این رویا در نتیجه تورم بالا، کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ بیکاری کمرنگ تر از گذشته است و کرونا هم شرایط را برای اقتصاد بدتر کرد. از دید غربی ها برنامه هسته ای ایران مهم ترین مساله در مواجهه با تهران است اما از نظر مردمی که در ایران زندگی می کنند، این اقتصاد است که حرف اول و آخر را در انتخابات پیش رو می زند. هر کس بعد از رییس جمهور روحانی سر کار بیاید، چاره ای جز تلاش برای اصلاح اقتصاد ایران نخواهد داشت

 

 

 

 

گفته می شود عضو فقهای شورای نگهبان در خصوص عدم احراز صلاحیت‌ها در انتخابات ریاست جمهوری گفته مسیر قانونی طی شده است و مدارک به صورت مستند موجود است و جای اعمال سلیقه به آن معنا وجود ندارد. بشر در هر جایی که باشد، ممکن است درصدی اعمال سلیقه داشته باشد اما مبنا، مبنای قانونی مشخصی است.یت‌الله علیرضا اعرافی در حاشیه نشست کارآموزان وکالت استان تهران در خصوص شایعاتی مبنی بر جایگزینی وی بر ریاست قوه قضاییه گفت: این اخبار را به کلی تکذیب می‌کنم.

 

گفته می شود سهراب سلیمانی برادر شهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به کاندیداتوری نرجس سلیمانی در انتخابات شورای شهر واکنش نشان داد. سهراب سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشته عزیز برادر این کار را با روح مطهرت کسانی کردند که خود را برادر شما می پنداشتند ولی غافل از اینکه که شما با خدا معامله کردی و عزیز مردمت شدی. انشاالله خداوند حافظ آبرویت خواهد. برادر شهید و غریب از روح بلند و مطهرت عذر می خواهم تلاش کردم اما موفق نشدم.

 

 

 

گفته می شود دولت بایدن امارات را برای حذف شرکت فناوری چینی هوآوی از شبکه ارتباطات مخابراتی خود و برداشتن گام‌های دیگر برای دور شدن از چین تحت فشار قرار داده و احتمال در خطر قرار گرفتن معامله ۲۳ میلیارد دلاری فروش جنگنده‌های اف-۳۵ و پهپادهای آمریکایی به این کشور عربی را مطرح کرده است.

 

گفته می شود محمدرضا خباز از سیاستمداران اصلاح طلب دلیل سرد بودن مناظرات برگزار شده را را رفع تکلیف طراحان سوال دانست و درباره حمله کاندیداها به دولت گفته « انگار از واجبات است که همه به دولت حمله کنند، گویی هیچکدام تا به الآن در ایران زندگی نکرده و تاکنون هیچ مسئولیتی نداشتند.

 

 

 

گفته می شود طبق آخرین اعلام بانک مرکزی، تا پایان اسفندماه سال گذشته، معادل ۷۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از انواع اسکناس و سکه‌ها در اختیار مردم است.تا پایان اسفندماه سال گذشته، حدود ۸۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اسکناس و مسکوک در گردش بوده که این رقم در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۳.۶ درصد رشد دارد.

 

 

 

 

 

گفته می شود وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در جلسه‌ای در مجلس سنا گفته کشورش سیاست مهار ایران در خاورمیانه (غرب آسیا) را ادامه خواهد داد.«لوید آستین» تصریح کرد در بودجه سال مالی ۲۰۲۲ پنتاگون منابعی برای مقابله با توانمندی‌های موشکی ایران اختصاص داده شده است.در این جلسه که برای بررسی بودجه پنتاگون در سال مالی ۲۰۲۲ در حال برگزاری است گفت تمرکز بودجه بر مسائل فضایی، پدافند موشکی و سنسورهای پیشرفته‌تر متمرکز خواهد بود.لوید آستین در ادامه تصریح کرد این پیشنهاد بودجه به مقابله با توانمندی‌های روزافزون کشورهایی مانند کره شمالی و ایران در زمینه موشک‌های بالیستیک کمک خواهد کرد.

 

 

گفته می شود مجری برنامه تلویزیونی ثریا بیان کرده چیزی که عوض دارد گله ندارد.مقصودی گفت: امروز رئیس جمهور با عصبانیت از بی اخلاقی در مناظرات گلایه تند کردند اما این همان روشی بود که خود ایشان در انتخابات پیروز شدند!حتی در مناظرات دولت دوم خودشان هم از کلید واژه دولت قبل استفاده می‌کردند، شاید این کار خدا بوده که ما این روزها را هم ببینیم!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*