گفته می شود

 

 

گفته می شود خبرگزاری تسنیم خبر مصاحبه خود با رضا تقی پور در مورد طرح مجلس درباره فضای مجازی را حذف کرد. با این حال، این خبر همچنان در کش گوگل موجود است. رضا تقی پور نماینده تهران در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت طرح نمایندگان برای ساماندهی فضای مجازی، به تسنیم گفته بود که این طرح پس از بررسی در کمیسیون فرهنگی در نوبت بررسی صحن علنی پارلمان برای اظهار نظر نمایندگان است. در این طرح مجلس، پیام رسان های خارجی مسدود می شوند، مگر اینکه قانون ما را بپذیرند. همچنین همه کاربران باید احراز هویت شوند و حبس و جزای نقدی برای توزیع و انتشار فیلترشکن در نظر گفته می شود. کنترل، تفتیش و دسترسی به محتویات پیام‌رسان‌ها نیز در مواردی که ورود افراد به آن مستلزم اجازه اداره کننده آن بوده و محتویات آن فقط در دسترس اعضاست.

 

 

 

 

گفته می شود تنها راه جلوگیری از توقف واکسیناسیون، واردات سریع تر محموله‌های جدید واکسن و توزیع سریع آن در شبکه بهداشت کشور است؛ اتفاقی که ظاهرا برخی مسئولان به وقوع آن در اسرع وقت خوشبین نیستند و برای همین، ترجیح داده اند که شمار واکسن‌های تزریق شده در روز را از حدود ۱۵۰ هزار ترزریق در هفته گذشته، به ۶۵ هزار کاهش داده و حتی اعلام کنند که فعلا خبری از شروع واکسیناسیون گروه سنی بعدی نیست!

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته شورای نگهبان نمی تواند به سوال بیش از ۸۰ درصد جمعیت کشور بی اعتنا باشد و خود را بی نیاز از اقناع افکار عمومی بداند.اعضای محترم شورا، از جمله جناب آقای سیداحمد خاتمی بهتر است به جای برخورد از موضع بالا و تحکم، در برنامه ای زنده از صداوسیما و در مناظره ای حقوقی به توجیه افکار عمومی و پاسخ به سوالات متراکم شکل گرفته در فضای انتخابات پاسخ دهند.اینجانب آمادگی خود را برای انجام مناظره در این خصوص با هر یک از اعضای محترم شورای نگهبان به صورت زنده و مستقیم از صداوسیما اعلام می کنم.

 

 

 

 

گفته می شود رسانه ملی که پیش از سفر تیم ملی به بحرین، در یک نشست و شوی پراز تعارف، عنوان یار دوازدهم تیم ملی را دوباره یدک کشید، به جای افرایش حق پخش مسابقات و احتساب تورم، ۸۵۰ میلیون از نرخ سابق را کاهش داده است!

 

 

گفته می شود علی مطهری، نماینده سابق مجلس، در توئیتی در واکنش به سوالات اولین مناظره انتخابات و نادیده گرفتن تحریم ها، اف‌ای تی اف و کرونا نوشته سوالات مناظره نامزد‌ها به گونه‌ای تنظیم شده بود که گویی تحریم‌ها و نپیوستن به اف‌ای تی اف و نیز همه گیری کرونا نقشی در وضع اقتصادی کشور نداشته است. پاسخ‌های اکثر نامزد‌ها هم به گونه‌ای بود که گویی با شرایط موجود می‌خواهند شاخص‌های اقتصادی را به نقطه مطلوب برسانند، یعنی کاری نشدنی. نامزد‌ها باید دو گونه برنامه بدهند، یکی با فرض رفع تحریم‌ها و دیگری با شرایط موجود.

 

 

 

گفته می شود سیدمحمد صدر مدعی شده شورای نگهبان در مقابل مردم قرار گرفته است عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته اصلاح طلبان خیلی جدی و با تمام نیرو تصمیم به مشارکت و فعال شدن در انتخابات داشتند. رد کردن کاندیداهای آنها مثل آب سردی بود که بر بدن اصلاحات ریخته شد. شاید تحولات دیگری رخ دهد که باعث بازگشت انگیزه به اصلاحات و مردم برای برگزاری یک انتخابات پرشور باشد.

 

 

 

 

گفته می شود غلامرضا مصباحی مقدم، عضو جامعه روحانیت مبارز گفته مناظره  بیشتر مدل کنکور برگزار شد و در حال و هوای مناظره نبود.کاندیداها باید به سمت ارائه برنامه بروند و این فضای درگیری و منازعه باعث جذب رأی برای هیچ کاندیدایی نخواهد شد.مناظره یعنی یک سوال از هر ۷ کاندیدا پرسیده شود. ممکن است نامزدها در مناظرات بعدی برنامه هایشان را رو کنند

 

 

گفته می شود یک اصلاح طلب از اظهارات مهرعلیزاده در اولین مناظره انتقاد کرد. اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم درحالی به پایان رسید که عملکرد ۷ کاندیدا در این مناظره که بیشتر به دنبال حمله به یکدیگر بودند چندان نتوانسته نگاه ها را به سمت خود جلب کند.اسماعیل دوستی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در اظهارنظری در کلاب هاوس از عملکرد مهرعلیزاده انتقاد کرد و گفت:‌ آقای مهرعلیزاده باید از اصلاح‌طلبان و مردم و آقای رئیسی بابت اظهارات عذرخواهی کند.وی خاطرنشان کرد: بحث سندروم پست بیقرار و مدرک ششم ابتدایی که توسط آقای مهرعلیزاده مطرح شد بی‌احترامی بود و باید ایشان حتما از بیان این توهین‌ها عذرخواهی کند.

 

 

گفته می شود رئیس پلیس تهران بزرگ درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده درگیری نماینده مجلس با سرباز راهور گفته قرار مجرمیت برای این نماینده صادر شده، آقای عنابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده و ما نیز از مسیر قانون به جد موضوع را دنبال می‌کنیم.

 

 

 

گفته می شود پوریا سوری در توییتی نوشته  بر خلاف اعلام نظر صریح همایون شجریان و سهراب پورناظری مبنی بر اینکه صداوسیما حق پخش و هرگونه استفاده تبلیغی از ترانه ایران من را ندارد، بخشی از این ترانه (نه همه‌ی آن با همه‌ی مفاهیمش) در مناظره انتخابات۱۴۰۰ پخش شد، من هم به عنوان شاعر این اثر نسبت به پخش این قطعه‌ معترضم.

 

 

 

گفته می شود جامعه شناس، در پاسخ به این سوال که چرا جوانان به تجردگرایی تمایل دارند ؟ گفت: بسیاری از جوانان با توجه به آمار طلاق تمایلی به ازدواج ندارند؛ از سوی دیگر برخی از جوانان به دنبال زیاده خواهی هستند و توقعات بالایی از طرف مقابل دارند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*