گفته می شود

 

گفته می شود پنج تن از دبیران سرویس و خبرنگاران روزنامه شرق، استعفا دادند.مدیر مسئول این روزنامه تاکنون واکنشی به از دست دادن نیروهای اصلی تحریریه‌اش نشان نداده است!دیدار حضوری مدیران مسئول روزنامه‌های اصلاح‌طلب با سید ابراهیم رئیسی، سه روز مانده به انتخابات، با واکنش‌ گسترده و منفی روزنامه‌نگاران مواجه شد.

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته رئیس‌جمهور باید دستاوردهای برجامی را پیگیری کند تا بتواند اقتصاد ایران را باز و اعتماد مردم را با تحقق وعده ها دوباره بازسازی و بازتولید کند.

 

 

گفته می شود فائزه هاشمی رفسنجانی رأی دادن خود به همتی را تکذیب کرد.فائزه هاشمی گفته حضور خود در انتخابات و دادن رأی به آقای همتی را تکذیب می کنم.وی گفت: از آنجایی که نه موبایل دارم و نه در فضای مجازی هستم از این بی اخلاقی در انتشار این خبر کاملاً دروغ از طریق تلفن دوستان در صبح ۲۹ خرداد مطلع و شوکه شدم.

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سؤالی در خصوص احتمال برقراری زودهنگام روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی گفته «من آمادگی دارم همین فردا سفیر ایران را به عربستان سعودی اعزام کنم اما به آن‌ها (سعودی‌ها) بستگی دارد. مذاکره کردن بهتر از مذاکره نکردن است. دلیلی وجود ندارد که دو طرف نتوانند بر مشکلات فائق آیند».

 

 

 

گفته می شود محسن رضایی کاندیدای انتخابات سیزدهم پس از اعلام نتایج از اعضای ستادهای انتخاباتی خود تقدیر کرد و نوشت: از هموطنان عزیز و یکایک شیرزنان و شیرمردانی که دلسوزانه در ستادهای انتخاباتی یا بصورت هواداران مستقل، از ایده های اینجانب،حمایت جانانه کردند، صمیمانه تشکر می کنم.امیدوارم، پاسخگوی لطف شما و اندیشه زلال تان در پاسداری از ایران، انقلاب و مردم بوده و مطالبات بحق شما را دنبال کنم.

 

 

گفته می شود ابراهیم رئیسی در این دوره و در مقایسه با انتخابات سال ۱۳۹۶ توانست بیش از ۲ میلیون رای بیشتر کسب کند.با اعلام نتایج نهایی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور، سید ابراهیم رئیسی رسما به عنوان رئیس جمهور منتخب معرفی شد. این دومین بار بود که رئیسی پا به عرصه انتخابات می گذاشت و اینبار توانست اکثریت آرای شرکت کنندگان در انتخابات را به خود جلب کند.او در جریان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و در رقابت با حسن روحانی دوم شد و ۱۵ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۴۴۹ رای آورد؛ در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۸۹۶ رای به آرای پیشین او افزوده شد و توانست با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای رئیس جمهور منتخب کشور شود.

 

 

 

گفته می شود تقی آزاد ارمکی با اشاره به چهار میلیون رأی باطله ای که به صندوق های این دوره از انتخابات ریخته شده است، تأکید کرد: اینها اصلا تحریم کننده انتخابات نیستند. اینها کسانی هستند که مشارکت و دموکراسی را قبول دارند

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*