گفته می شود /

گفته می شود پس از افشاگری حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد درباره نحوه ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۲، نام او از فهرست شورای وحدت حذف شد.

 

 

 

گفته می شود محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگراگفته سید ابراهیم رئیسی تا پایان راه در عرصه انتخابات می‌ماند و شایعه پراکنی مبنی بر اینکه قرار است به نفع دیگری کنار برود کار اتاق جنگ روانی اصلاح‌طلبان است. گویا اصلاح طلبان در ستادهای برخی از نامزدهای اصولگرا نفوذ کرده اند و تلاش می‌کنند آن‌ها را ترغیب به عدم انصراف نمایند تا بلکه اتفاقی که سال ۹۲ افتاد بار دیگر تکرار شود. اصولگرایان باید مراقب باشند که بار دیگر ضربه نخورند، زیرا ملت ایران در این ۸ سال به اندازه کافی ضربه خورده است

 

 

گفته می شود مجید انصاری خطاب به شورای نگهبان گفته چرا به قانون عمل نمی کنید؟ آقای سخنگو با تکذیب کردن مشکلی را حل نمی کنید. سخنگو برای تبیین و روشنگری است. جلسه ای که گفتید برای جلسه آقای هاشمی نبوده، دیگر محرمانه نیست، از چه می ترسید. مشروح این جلسه را فردا از یکی از شبکه ها پخش کنید تا مردم بفهمند آن آقا دروغ گفته است. اگر دروغ گفته است چرا امروز کاندیدای خبرگان است. مردم با این تعارض ها چه کنند؟ با باور و اعتماد مردم بازی نکنید

 

 

گفته می شود حسین نورانی نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت خبر استعفای دسته جمعی برخی از اعضای این حزب را تکذیب کرد.خبر استعفای برخی از اعضای حزب اتحاد ملت در پی اعلام شب گذشته جبهه اصلاحات ایران مبنی بر عدم حمایت از کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مطرح شد.

 

 

گفته می شود علی لاریجانی در بیانیه ای با بیان اینکه «برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده؛ اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست» از مردم خواست تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنند.

 

 

 

گفته می شود در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از «بی توجهی عمیق به جمهوریت» به عنوان علّت اصلی نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی، تأکید کرد: یکی از راه‌های حفظ جمهوریت نظام، دادن «رأی صحیح» است.

 

 

 

 

گفته می شود از آبان ۱۳۹۸، قیمت بنزین افزایش یافت و با حذف بخشی از یارانه آن، دولت اعلام کرد که مابه التفاوت ایجاد شده بین مردم توزیع می شود؛ از این رو پیش بینی شد که حدود ۶۰ میلیون نفر در قالب حدود ۱۹ میلیون خانوار از بین جمعیت ۷۸ میلیون نفری یارانه بگیران گزینش شده پرداخت کمک معیشتی برای آنها انجام شود.

 

 

 

گفته می شود نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم، گفته رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفته نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تا ظهر شنبه ۲۹ خرداد اعلام می‌شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از افزایش تعداد مسافران مشکوک به کرونا در مرزهای کشور و نیز قرنطینه شدن ۷۲ مسافر خبر داده است.

 

 

 

گفته می شود سید محمدخاتمی در پیامی، اقدام محسن مهرعلی‌زاده مبنی بر انصراف از ادامه رقابت به نفع عبدالناصر همتی را ستود.

 

 

 

گفته می شود سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و از حامیان ابراهیم رئیسی در توئیتی مدعی شده  «امروز یکی از با شکوه ترین برنامه های انتخاباتی کشور در شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد. خاطره ای از حضرت استاد مصباح یزدی ذکر کردم ایشان به بنده شخصا گفتند که چهار بار با واسطه از منبع موثق شنیده اند که آیت الله رییسی نظر کرده امام زمان عج الله می باشند.»

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*