گفته می شود

 

گفته می شود علم‌الهدی همسر حجت الاسلام رییسی گفته  به عنوان همسر آقای رئیسی موافق حضور ایشان در انتخابات نبودم اما بعنوان یک هوادار در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تنها کسی که ویژگی‌های مدنظر مقام معظم رهبری برای رییس‌جمهور را دارد، آقای رییسی است.

 

 

گفته می شود قاضی‌زاده هاشمی روحانی را به مناظره دعوت کرده است وی گفته کسی حاضر نیست عملکرد دولت را بر عهده بگیرد. روحانی از دفتر کارش بیرون بیاید مناظره کنیم.لازم است مشکلات مردم ریشه‌یابی شود؛ نرخ بیکاری در حال افزایش است. منابع کشور نادرست درحال توزیع است؛ مردم این را از چشم مدیریت ناکارآمد مسئولان می‌بینند.

 

 

گفته می شود فیض الله عرب سرخی، یک فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با تذکر رهبر معظم انقلاب و در پی آن عملکرد شورای نگهبان و تاثیر آن در مشارکت عمومی اظهار کرده به نظر من بیانات رهبری اولا از این زاویه حائز اهمیت بود که بر خلاف آنچه تاکنون در جامعه ترویج می شد که آنچه گفته می شود، قطعی و مسلم است و هیچ خدشه ای در آن نیست. صحبت های رهبری متذکر می شود که اینچنین نیست و می شود در همین سطح بحث ها و انتخاب ها و تایید ها و تکذیب ها محل خدشه باشد.

 

 

 

گفته می شود محمد هاشمی، عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با “روند مناظرات در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری” گفته اصل مناظرات را علیه نظام می دانم، زیرا باید با توجه به فرهنگ کشور و اخلاق اسلامی مناظره بی طرف و متعادل را برگزار کنیم آن هم به این شکل که یک نامزد پس از معرفی خود به بیان برنامه هایش بپردازد و کسی را هم در صحبت هایش مورد تخریب قرار ندهد.

 

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس یازدهم راجع به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جبران حق یکی از کاندیدای ریاست جمهوری گفته جزو عجایب بود وقتی رهبری مطلبی بیان می کند و یا مطالبه ای دارد نمایندگان خودشان را به آب و آتش می زنند که چرا حرفشان زمین ماند ولی این بار هیچ واکنشی نداشتند. رهبری گفتند حتما باید احقاق حق شود شورای نگهبان هیچ کاری نکرد و گفتند کار ما درست است. این هم جزو آن بحث های است که باید شفاف کنند که آیا اطلاعات غلط به رهبری داده اند که می گویند باید جبران شود یا اینها اصلا حساب کتاب را هم قبول ندارند، کلمه جبران را شورای نگهبان تفسیر کند، هرکسی می داند معنای جبران چیست و قطعا شورا جبران نکرد.

 

گفته می شود نماینده دائمی قطر در سازمان ملل با هشدار درباره احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح هسته‌ای از جامعه جهانی خواست بر اساس مسئولیت قانونی خود، رژیم صهیونیستی را به همکاری با آژانس انرژی اتمی وادارد.

 

 

 

گفته می شود در تداوم مرگ مشکوک نظامیان آمریکا در منطقه، دو نظامی آمریکا، یکی در کویت و دیگری در سوریه در یک بازه زمانی پنج روزه جان خود را از دست دادند.

 

 

 

گفته می شود مردانی درباره شناسایی جهش‌های جدید کرونا در کشور گفته متاسفانه در حال حاضر مشکل عمده در استان‌های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان نگرانی از بروز ویروس جهش یافته هندی است؛ بنابراین باید مواظب باشیم که این ویروس در کشور گسترش پیدا نکند.

 

 

گفته می شود مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۵۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۴۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌ کوین دوازده سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

 

 

گفته می شود سیدعباس صالحی، در توییتی، بر حق کاندیداهای ریاست‌جمهوری برای دانستن دلیل عدم احراز صلاحیت‌شان توسط شورای نگهبان، تاکید کرد.توییت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:«درخواست برخی کاندیداها برای اعلام علل عدم احراز صلاحیت، با این پاسخ همراه شده و می‌شود که قانون الزامی نداشته است.پرسش این است که وقتی خود کاندیدا خواهان اعلام است و به او هم اطلاع داده نشده تا خود اعلام کند، ظاهراً این منع است که نیاز به قانون دارد و نه اعلام.»

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*