گفته می شود

 

گفته می شود دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به پول‌های ایران که پس از توافق هسته‌ای در دولت باراک اوباما آزاد شد، گفته آنها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون به علاوه ۱۵۰ میلیون دلارپول نقد از ما گرفتند و حالا دوباره پول می‌خواهند. آنها هرگز از من پول نمی‌خواستند. این واقعا ناراحت کننده و باورنکردنی است.

 

 

گفته می شود بزرگترین کشور جهان با اکثریت جمعیت مسلمان اعلام کرده که برای دومین سال پیاپی به سبب شیوع ویروس کرونا، هیچ زائری را برای حضور مراسم حج به عربستان اعزام نمی کند.اندونزی بزرگترین کشورهای اسلامی است که به تنهایی ۱۲٫۷٪ از مسلمانان جهان را در خود جای داده است.

 

 

 

 

گفته می شود حسین الله کرم، فعال سیاسی اصولگرا گفته اساسا در یک نظام ریاستی هیچ یک از نامزدهای پوششی و همسو تا شب انتخابات به نفع دیگری کنار نمی روند تا فرصت بهره گیری از مناظره را از دست ندهند.در این وضعیت از آنجا که حجت‌الاسلام رئیسی در نظر سنجی ها ۷۰ درصد از کل درصد مشارکت را داراست، منطقی است که در نهایت جلیلی به نفع رئیسی کنار برود.

 

 

گفته می شود معاون هماهنگ کننده سپاه گفته آن کسی که می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید به دنبال نابودی کشور است و اگر مردم پای صندوق نیایند باید تابع تصمیمی باشند که دیگران برای آنها گرفته شده است.بعضی از نزدیکان امام می گویند هدف امام تشکیل جمهوری اسلامی است نه حکوکت اسلامی، در صورتی که هدف امام و شعار مردم درقیام ١۵ خرداد تشکیل حکومت اسلامی بود

 

 

گفته می شود عضو جامعه روحانیت مبارز گفته ما در کشور نقشه سوئیسی می‌ریزیم، اما کار آفریقایی انجام می‌دهیم. بیکاری در خانه‌های ما رسوخ کرده است.چرا شورای نگهبان آقای پزشکیان را با آن سابقه رد صلاحیت کردند، اما آقای قاضی‌زاده هاشمی که اصلاً سابقه‌اش با آقای پزشکیان قابل مقایسه نیست تایید صلاحیت شده است؟همه ما نسبت به این رویه اعتراض و انتقاد داریم و هیچ اتفاقی هم با گفتن اعتراض‌مان نمی‌افتد. مملکت را رها کرده‌ایم و این اعتراضات نسبت به وضع موجود طبیعی است.

 

 

گفته می شود حسین کنعانی مقدم گفته نامزد‌ها در این مناظرات وعده‌های عملیاتی بدهند نه وعده‌های تخیلاتی و این وعده‌ها مطالبات کاذب را بالا نبرد و به دنبال گول زدن مردم برای کسب رای نباشند. اگر این اتفاق بیفتد فضای سیاسی کشور یک فضای پاک، سالم، شفاف و رقابتی و مناسب برای مشارکت حداکثری است.

 

 

گفته می شود علی مطهری، کاندیدای ردصلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی بیانیه‌ی دیروز شورای نگهبان، نوشته شورای نگهبان در بیانیه خود مطالبه رهبری در خصوص جبران جفا و ظلم به برخی از نامزدها را اولا متوجه فضای مجازی کرد و ثانیاً گفت اصلاً گزارش دروغ تأثیری در رد صلاحیت‌ها نداشته است.پاسخ این استدلال این است که اولاً رهبری این جبران را از “دستگاه‌های مسئول” مطالبه کردند نه کاربران فضای مجازی. ثانیاً دو تن از فقهای این شورا قبلا اعلام کرده بودند گزارش دروغ درباره فرزند یکی از نامزدها عامل رد صلاحیت او بوده است. پس جبرانی صورت نگرفت و معلوم شد شورای نگهبان التزام عملی به نظام ندارد،همان چیزی که این شورا تاکنون افراد زیادی را به این بهانه رد صلاحیت کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه در توئیتی نوشته کل مصوباتی که در هر سفر استانی برای پیشرفت امور قضائی آن استان در نظر گرفته می شد، به زور به ۱۰ تا ۱۲ میلیارد می رسید. دقت کنید، بودجه برای راه افتادن کار قضایی آن استان! آونوقت هزینه سفر بشود ۴۰ میلیارد؟ :)اتفاقا همه جا با هزینه سفرهای دولت مقایسه میکردند و متعجب از هزینه اندک!

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*