گفته می شود

 

گفته می شود نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل در گزارشی اعلام کرده که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران حدود ۱۶ برابر سقف تعیین شده در توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ میان ایران و گروه ۱+۵ است.

 

 

گفته می شود صدا و سیما مانع از حضور علی تاجرنیا نماینده محسن مهرعلیزاده از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این رسانه شد.

علی‌تاجرنیا که قرار بود به عنوان نماینده محسن مهرعلیزاده در برنامه گفتگوی ویژه خبری شرکت کند با درب‌های بسته صدا و سیما مواجه شد.

مسئولین صدا و سیما دلیل این مسئله را عدم تایید امنیتی تاجرنیا و دستور ستاد انتخابات صدا و سیما اعلام کردند.

 

 

 

گفته می شود کنفدراسیون فوتبال آسیا رای مربوط به حاشیه سفر سرخپوشان پایتخت به شهر گوا و انتشار پستی تاریخی در مورد فتح هند توسط ایران را صادر کرد. در رای کنفدراسیون آسیا، باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار جریمه نقدی و برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر بعد از اتمام پاندمی کرونا محکوم شد.

 

گفته می شود  سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در جریان دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته اسرائیل به منزله چشم و گوش آمریکا است. هیچ‌کس بیشتر از اسرائیل کاری برای حفاظت از آمریکا در مقابل “اسلام رادیکالی” انجام نمی‌دهد.

 

 

گفته می شود یوسی کوهن مدعی شده در طول دوران مدیریت او، موساد موفق شده با نفوذ به قلبِ قلب ایران اسرار محرمانه ایران را فاش کرده و اعتماد بنفس و غرور ایرانی ها را تضعیف کند.

 

 

 

گفته می شود یک حقوقدان با اشاره به طرح «ممنوعیت خروج مسئولان پس از اتمام مسئولیت» گفته این طرح نشان‌دهنده مبارزه با فساد نیست بلکه نشان‌دهنده عمق فساد در کشور است.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی گفته کرونا موجب شد از هزینه‌های اضافی مراسم ازدواج کاسته شود و شاهد افزایش آمار ازدواج باشیم‌.

 

 

 

گفته می شود «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار نسبت به عواقب درگیری با لبنان گفت: جنگ با لبنان خطرناک‌تر از آنچه با غزه روی داد، خواهد بود.

 

 

 

گفته می شود رئیس اتاق ایران و چین ادعای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۰۰ را درباره چین زیر سوال برد. مجید رضا حریری رئیس اتاق ایران و چین خطاب به علی رضا زاکانی گفته اطلاعات شما درباره علاقه چینی ها به کالای ایرانی غلط است زیرا چینی ها اصلا کالای ایرانی را نمی شناسند. زاکانی در یک نطق انتخاباتی ادعا کرده بود چین ها طرفدار کالای ایرانی هستند اما موانع صادراتی اجازه نمی دهد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*