گفته می شود /

 

گفته می شود حسام الدین آشنا با انتشار تصویری به دیدار چند وقت پیش قاضی زاده هاشمی و رائفی پور اشاره کرده و نوشته بود؛« دورنمایی از آینده نزدیک». این توئیت آشنا واکنش تند رائفی پور را به همراه داشت. او نیز با انتشار عکسی از درب بازداشتگاه اوین خطاب به آشنا نوشت:« … از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک تر است…!»

 

 

 

گفته می شود نمایندگان مجلس سنای آمریکا در حضور «مایک پامپئو»، وزیر خارجه سابق کشورشان از طرحی که خواستار حفظ تحریم‌ها علیه ایران است رونمایی کردند.

 

 

گفته می شود هاشمی با اشاره به این که امروز شورای نگهبان حرف خودش را زده و مسئولیتش را انجام داده است اما این پایان کار نیست بلکه آغاز کار است، اظهار داشت: اختیار دست مردم است، آنان هستند که حرف آخر را می‌زنند معتقدم اگر مردم طبق تجاربی که در این ۴۰ سال داشته‌ایم به گفته مرحوم هاشمی پای صندوق های رأی بیایند و قهر نکنند، اتفاقات به گونه دیگری رقم خواهد خورد.وی با بیان این اگر مردم نامزدی که مورد نظرشان است را انتخاب کنند در واقع حماسه خلق کرده‌اند، گفت: شورای نگهبان حرف خودش را زده است و مردم هم ۲۸ خرداد می‌توانند حرف خودشان را بزنند، قرار هم نیست لزوماً حرف مردم با شورای نگهبان یکی باشد کما این که در سال ۹۲ و ۷۶ متفاوت بود.

 

 

گفته می شود نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفته خانه‌ای که من مالک آن هستم ۱۲۵ متر است، ولی الان در خانه سازمانی هستم که بزرگتر است و خودرو من هم پراید است.سعید جلیلی ادامه داد: سال ۹۲ که رفتیم به آقای روحانی تبریک بگوییم به ایشان گفتم شاید ما دو نگاه متفاوت داشته باشیم اما این ماشین دولت نه من را به آنجایی که می‌خواهم می‌برد نه شما را. این ماشین خراب و فرسوده است؛ این ساختار اجرایی دولت نیاز به یک اصلاح جدی دارد؛ الان هم فکر می‌کنم رئیس جمهور آینده باید ساختار اجرایی دولت را اصلاح کند

 

 

گفته می شود درحالی کلیات طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس تصویب شده که در آن برای محاسبه عایدی سرمایه کسر میزان تورم لحاظ نشده است و ایراداتی به آن وارد می‌شود که نه تنها آن را از عدالت محوری دور می‌کند، بلکه مردم را نیز تحت فشار قرار می‌دهد.

 

 

 

گفته می شود جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرده بانک‌ها در کشورمان روزانه دو هزار میلیارد تومان خلق پول می‌کنند که باید جلوی این خلق پول بی رویه و غلط گرفته شود.

 

 

 

 

گفته می شود در فیلمی از که  سعید قاسمی منتشر شده است، او در یک سخنرانی اظهارات تندی را درباره محمد جواد ظریف، عفت مرعشی، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی مطرح کرده است. سردار قاسمی در این فیلم می گوید:« اگر به کف خیابان بیاید، خودم به کف خیابان می‌آیم. من را می شناسید.»

 

گفته می شود در بودجه آمریکا که به کنگره این کشور ارائه شده است، ۱.۹ تریلیون دلار جهت مقابله با “نفوذ” ایران، چین و روسیه در سرتاسر اروپا و اوراسیا با تمرکز ویژه بر خاورمیانه اختصاص یافته است.

 

 

 

گفته می شود سربازان آمریکایی به اشتباه مکان های دقیق تسلیحات هسته‌ای آمریکا در اروپا را به هنگام آپلود اطلاعات در جریان یک مانور بازبینی به شکلی که علنی در معرض دید عموم بوده، فاش ساخته‌اند. سربازان آمریکایی به هنگام یادگیری پروتکل های امنیتی پیچیده  به آپلود مجموعه‌ای از اطلاعات حساس در اینترنت پرداخته‌اند، که شامل پایگاه‌های محل نگهداری این تسلیحات هسته‌ای و در عین حال محفظه‌های دقیق محل نگهداری آنها بوده‌اند.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود سردار سرتیپ سعید محمد با شرکت در نشست پرسش و پاسخ از دو خبرگزاری فارس و تسنیم انتقاد کرد و‌ گفت: طی این مدت که برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردم، بسیاری از رسانه ها و خبرگزاری مثل فارس و تسنیم علیه ما تخریب کردند، بین نامزدهای نظامی تفاوت قائل شدند، برخی احزاب که از آنها انتظار نداشتیم علیه ما جوسازی کردند که از یک جایی به بعد گفتم از دوستان خواهش کردم کسی پاسخ این رسانه ها را ندهند ما گفتمان انقلاب را در این مدت ترویج کردیم که همین جا من از دوستانم تشکر می کنم.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*