گفته می شود

 

گفته می شود جلیلی گفته ۹۰ هزار میلیارد معوقات بانکی در دست ۱۱ نفر است نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در نظام بانکی گفت: امروز در حالی که ۹۰ هزار میلیارد تومان از تسهیلات معوقه بانکی در اختیار ۱۱ نفر است، نیمی از مردم هیچ تسهیلاتی تاکنون دریافت نکرده اند و لذا ساماندهی این وضعیت نیازمند برنامه ریزی دقیق با زمان بندی مشخص است.

 

 

 

گفته می شود آقاتهرانی گفته افراد رد صلاحیت شده باید بروند خود را اصلاح کنند نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نباید مردم را بترسانیم برای اینکه نظام زیر سوال برود، اینها راهش نیست، نظام به شما چنین اجازه ای نمی دهد، کمی تحملتان می کنند بعد هم جمعتان میکنند.

 

 

گفته می شود زاکانی اعلام کرده من رئیس‌جمهور شوم، آمریکا مجبور می‌شود تحریم‌ها را بردارد زیرا آمریکا نیازمند بازگشت به برجام است.علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفته دو واحد ۹۵ متری در خیابان ایران تهران داریم و همسرم یک‌خانه ۷۵ متری در پردیسان قم دارد، کل دارایی ما همین است و چیزی غیر از این ندارم، خودرو هم ندارم.وی درباره درآمد ماهیانه اش گفت: درآمد هیات علمی به عنوان پزشک متخصص می گیرم؛ هیات علمی ها بالغ بر ۲۰ میلیون تومان می گیرند اما من میزان هزینه کرد برای زندگی ام یعنی ۴.۵ میلیون تومان برای هزینه‌های منزل به خانمم می دهم البته هزینه آب، برق، گاز و تلفن بر عهده من است. مابقی حقوق را صرف کار خیر و امور انقلابی می‌کنم.

 

 

 

گفته می شود رئیس جمهور، روز چهارشنبه هفته گذشته در راستای اصل ۱۱۳ قانون اساسی در رابطه چگونگی اعمال نظر و بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نامه ای را به شورای نگهبان ارسال کرده است. گفتنی است؛ شورای نگهبان هنوز به این نامه پاسخی نداده است.

 

 

 

گفته می شود افکار عمومی هنوز دخالت وزیر ورزش در عزل کی‌روش و همچنین تحمیل ویلموتس به روسای بی کفایت قبلی فدراسیون را از یاد نبرده است. حالا سلطانی‌فر در آستانه پرواز تیم ملی به بحرین، بودجه کمکی دولت را مسدود و به‌ نام خود مصادره کرده است.

 

 

گفته می شود همتی گفته چه زمانی بهتر از امروز برای حل همزمان دو پرونده تحریم و FATF است؟ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آمده‌ام با صدای بلند از مخالفان بپرسم چه زمانی بهتر از امروز برای حل همزمان دو پرونده تحریم و FATF است.

 

 

 

گفته می شود بانک مرکزی روسیه در گزارش جدید خود اعلام کرد، میزان ذخایر ارزی و طلای روسیه در این هفته بیش از یک درصد نسبت به هفته گذشته جهش کرده و به رکورد تاریخی ۶۰۰.۹ میلیارد دلار رسیده است.

 

گفته می شود رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از تشکیل پرونده‌ای درباره ادعای یکی از اتباع خارجی مبنی بر ارتباط نامتعارف با دختران ایرانی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داد.

 

 

گفته می شود ژنرال «اسحاق بریک» از فرماندهان ارشد نیروهای ذخیره ارتش صهیونیستی با اشاره به شکست این رژیم طی تجاوز اخیرش به نوار غزه، طی یادداشتی تاکید کرد که ارتش اسرائیل برای آغاز یک جنگ منطقه‌ای آماده نیست و نیروی زمینی آن در آستانه فروپاشی است.

 

 

 

گفته می شود مقام‌های کره شمالی از فرط نگرانی از بابت همه گیری کروناویروس در این کشور، دستور نابودی گربه‌ها و کبوترها در مناطق مرزی را داده‌اند.

 

 

 

گفته می شود اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جمع روسای ستادهای انتخاباتی اش ضمن اعلام خاتمه فعالیت های این ستاد، خاطره ای را از ردصلاحیت شدن آیت الله هاشمی روایت کرد.وی گفت: همان شبی که خبر رد صلاحیت آقای هاشمی آمد، به من اطلاع داده شد که کار را تعطیل کردیم و فردای آن روز خدمت آقای هاشمی رسیدیم.وی با اشاره به اینکه آقای هاشمی آن روز جمله ای تاریخی به من گفتند، اظهار داشت: آقای هاشمی به من گفت که من همان هاشمی قبل از رد صلاحیت هستم و تصور نکنید که با رد صلاحیت، تغییری در ارتباط من با جمهوری اسلامی ایجاد می شود

 

 

 

 

گفته می شود با توجه به جلسه حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با علی نیکزاد رییس ستاد انتخابات سید ابراهیم رئیسی مقرر شد که ستاد اصلاح طلبان و اعتدالیون حامی رئیسی به ریاست حجت الاسلام زارع فومنی تشکیل شود.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به نحوه احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفته بنده به عنوان یک فعال سیاسی انتظاری جز این از شورای نگهبان نداشتم و فکر می‌کنم کسانی که کنار رفتند و گفتند اعتراض نداریم، اعتراض نداشتنشان به معنی پذیرش نظر شورای نگهبان نیست، بلکه به منزله این است که هیچ انتظاری از شورای نگهبان با این دیدگاه نمی‌رفت.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*