گفته می شود

 

گفته می شود شبکه اجتماعی توئیتر در ایران فیلتر است و مردم جز با فیلترشکن نمی‌توانند از این شبکه استفاده کنند ولی این روزها همه نامزدهای مطرح انتخابات ریاست جمهوری فیلترشکن‌های خود را روشن کرده‌‌اند و تمام جدال‌های سیاسی خود را با رقبا به این فضا منتقل کرده‌اند. علی لاریجانی و جلیلی دعوای دو نفره‌ای را شروع کرده‌اند. اسحاق جهانگیری و عزت‌الله ضرغامی همدیگر را به مناظره دعوت‌ می‌کنند و تاجزاده هم از همین فضا در نقد شورای نگهبان‌ می‌نویسد.

 

 

 

گفته می شود باهنر گفته احساس میکنم آقای احمدی نژاد به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند بیایید من را بگیرید؛ دستگیری آقای احمدی نژاد بهترین اتفاق برای وی است. نظام بزرگوارتر و زیرک‌تر از آن است که به احمدی نژاد این فرصت را بدهد.

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان از برگزار نشدن جلسه شورا خبر داده و گفته یکسری بحث های کارشناسی هست که باید تکمیل شود.

وی گفته تلاش داریم هر چه زودتر نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها را اعلام کنیم ولی این امر منوط به بررسی کارشناسی‌ها است تا ان‌شاءالله ببینیم چه زمانی آماده می شود تا زودتر نتیجه را اعلام کنیم.

 

 

گفته می شود در پی دیدار محمد عباسی و آیت الله رئیسی، محمد عباسی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

 

 

گفته می شود سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخی به علی لاریجانی، دیگر نامزد این انتخابات نوشته با الفاظ و طعنه به دیگران جلوی فساد گرفته نمیشود، کارنامه تان چیست؟

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان در دیدار با جمعی از اعضای احزاب اصلاح طلب گفته «رئیس جمهور بد در غیاب رای مردم خوب انتخاب می‌شود، بیایید و فریاد بزنید که بد کیست تا رای نیاورد. تو اگر رای ندهی که اینها قوی‌تر می‌شوند.»

 

 

گفته می شود یک نظرسنجی نشان می دهد ۴۳.۷ درصد کل پاسخگویان گفته اند قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد،

 

 

گفته می شود دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از حمایت حزب متبوعش از آیت‌الله رئیسی و دستور به شعب استانی برای همکاری کامل با ستادهای وی خبر داد.نشست مشترک دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با حضور محمدرضا باهنر دبیرکل این حزب شنبه شب به‌صورت مجازی برگزار شد.

 

 

 

گفته می شود نائب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه می‌شود کشور را با تکیه بر جوانان انقلابی و مدیریت جهادی اداره کرد، گفته کسی که گرین کارت دارد نباید در جمهوری اسلامی مسئول شود، کسی که فرزندانش در آمریکا ساکن شوند و شهروند آمریکا باشد نباید در جمهوری اسلامی مسئولیت داشته باشد.

 

 

گفته می شود «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی و کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشته گفته می شود همتی به عنوان کاندیدای پوششی آقای لاریجانی و جهانگیری و … در انتخابات ریاست جمهوری وارد شده است اینجانب با برنامه مشخص و برای اصلاح حکمرانی اقتصادی وارد شدم اگر کاندیدای محترمی قصد کنار رفتن به نفع من را داشته باشد از آن استقبال می‌کنم.

 

 

 

 

گفته می شود گفته‌هایی مبنی بر مسدودیت درگاه‌های صرافی‌های آنلاین فروش رمز ارز مطرح شد و رئیس کل بانک مرکزی هم آن را رد کرد و در نهایت نامه ای از سوی دفتر نهاد ریاست جمهوری به رییس کل بانک مرکزی ارسال شد که از مسدودیت درگاه‌های فروش رمزارز جلوگیری شود.

 

 

گفته می شود دبیر فدراسیون شطرنج با بیان اینکه قطع لحظه ای برق در مسابقات آنلاین خطا محسوب می شود گفته دلیل شکست ۲ شطرنج باز کشورمان در مسابقات روز گذشته همین مساله بود. وی ادامه داده شطرنج بازهای ایرانی از جمله برترین های آسیا هستند اما قطع لحظه ای برق موجب خطا در سیستم خواهد شد و این به معنای باخت شطرنج باز است و به خاطر این مشکل دو نفر از بهترین های ایران باخت را تجربه کردند که موجب خواهد شد تا مسیر آنان سخت شود.

 

 

گفته می شود مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفته دلیل اصلی اختلالات اخیر در حوزه ارتباطات مخابراتی، قطع برق در مناطق مختلف کشور است که علی رغم پیش‌بینی‌های انجام شده متاسفانه شاهد اختلال ارتباطات مخابراتی چند ساعته در برخی از مناطق مخابراتی هستیم.

 

 

 

گفته می شود گزارش های رسمی نشان می دهد که در ماه گذشته شش گروه خوراکی افزایش هزینه بیش از ۷۰ درصدی را به خانوار تحمیل کردند. شش گروه کالایی بالای ۷۰ درصد گران شده است؛ به طوری که «روغن‌ها و چربی‌ها» مانند ماه‌های قبل همچنان بیشترین افزایش هزینه را برای خانوارها داشته و ۱۰۸.۸ درصد گران شده است، در حالی که اخیر هم وزارت صمت افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت روغن را اعلام کرده است.در سایر اقلام نیز گروه «چای، قهوه، کاکائو، نوشابه و آبمیوه» ۷۸.۴، «شیر، پنیر و تخم مرغ» ۷۵.۳، «ماهی و صدف داران» ۷۳.۱، «گوشت قرمز و ماکیان»۷۲.۹ و گروه «گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن» نیز ۷۲.۹ درصد گران شده است.

 

 

گفته می شود تاجگردون از دعوای روحانی و جهانگیری در قضیه افزایش قیمت بنزین خبر داده است وی گفته فکر می‌کنید من خبر ندارم پنج‌شنبه‌ها شما و جمعی از روشنفکران اصلاح‌طلب، در سعدآباد می‌نشینید و توطئه می‌کنید که دولت من را زمین بزنید!جهانگیری قصد رفتن از جلسه را داشت که آقای لاریجانی واسطه شدند و ایشان در جلسه ماندگار شدند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*