پیامک

باسلام محضرمبارک نماینده محترم ولی فقیه استان خراسان جنوبی حضرت آیت الله عبادی پیام حضرتعالی برای حضوردرانتخات را دریافت کردیم مااهل سنت خراسان جنوبی صددرصد درانتخابات ۲۸خرداد شرکت می کنیم وبه پیام حضرتعالی لبیک می گوییم ومی گوییم ای امام خامنه عزیزترازجان بی صبرانه منتظریم حماسه دیگرخلق کنیم وهمانطوریکه درطول ۴۲سال ازعمرانقلاب دشمنان این نظام مقدس درانتخابات ناکام شدندبیشترازاین شکست خواهندخورد حضوردرانتخابات جهادفی سبیل الله است وعده ماانشاالله ۲۸ خردادماه باتشکر شهروندورزمنده اهل سنت هشت سال دفاع مقدس ازنوغاب درمیان
خیر
۲ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
صبح پنجشنبه برای کار اداری ساعت ۷:۳۰ به … در سایت اداری مراجعه کردم که نگهبان اعلام کرد ساعت ۸ به بعدفعالیت اداری آغاز می شود. مجددا ساعت ۱۲:۱۵ ظهر مراجعه کردم نگهبانی گفت تعطیل شده و تا ۱۲ بیشتر کار نمیکنند. میخواستم بپرسم ساعت کار اداری …..بر اساس چه سیستمی هست که خودمونو هماهنگ کنیم؟؟؟؟
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
به یک بانک که در جریان خصوصی سازی قرار گرفته بود مراجعه کردم. وقتی ریاست بانک بجای حل یا توضیح با غرور و بداخلاقی برخورد کرد. شماره مدیریت شبکه بانک را از۱۱۸ گرفتم تا مشکل را بگوییم که شماره پاسخگو نبود به شماره چند رقمی که در سایت بانک بود تماس گرفتم باز هم کسی پاسخگو نبود. به بانک دولتی مراجعه کردم با خوش رویی پاسخگو بودند. مجلس و دولت قانونگذاری کند در واگذاری  ها، نظارت مستقیم بر بعضی امور به منظور صیانت از حقوق مردم حتی در مشکلات کوچک را نباید واگذار کند.
خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
موضوع خشکسالی در خراسان جنوبی قدمتی چندین ساله داشته و حداقل بیست سال پیاپی در دهه های هشتاد و نود وجود داشته
منتهی هیچ وقت قطعی آب و یا در این حجم وسیع کاهش فشار آب وجود نداشته
مسئولین مربوطه هم که پاسخگو نمیباشند لذا
عاجزانه از مسئولین امنیتی خراسان جنوبی تقاضا دارم موضوع را رصد نمایند 
با سلام
لازم است کاندیداهای محترم شورای شهر بیرجند دیدگاه خود را درباره استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در زیباسازی و بهسازی شهر اعلام فرمایند. ثانیاً همانطور که هم اکنون در تبلیغات از روزنامه استفاده میکنند بعدا نیز ارتباط خود را با روزنامه قطع نکنند و خواسته های شهروندان را مورد توجه قرار دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*