رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی خبر داد؛ خراسان جنوبی رکورددار حضور حداکثری در انتخابات/مشارکت۷۴درصدی مردم

خراسان جنوبی رکورددار حضور حداکثری در انتخابات/مشارکت۷۴درصدی مردم

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی بابیان اینکه استان رکورددار حضور در انتخابات بود، گفت:مشارکت مردم خراسان‌جنوبی به بیش از ۷۴ درصد رسید.

 ناصر خوش خبر اظهار کرد: مردم خراسان‌جنوبی آگاهانه و پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت کردند که برگرفته از باورها و فرهنگ انقلابی مردم این دیار بود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: تا الان خراسان‌جنوبی رتبه اول مشارکت را در سطح کشور براساس تعرفه‌های مصرفی داشته است و نرخ مشارکت به بیش از ۷۴ درصد رسیده که استان‌های دیگر فاصله بسیار زیادی با استان ما دارند.

خوش خبر با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب نیز در خراسان‌جنوبی بیشترین رأی را آورده است، گفت: در برخی از شهرهای ما کار شمارش آراء به پایان رسانده و در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کرده‌اند که آمار آن را نیز به هم استانی‌های عزیز تقدیم می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در شهرستان بشرویه میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۷۵.۱۴ درصد و تعداد آراء مأخوذه نیز ۱۴ هزار و ۶۷۶ برگ رأی بوده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در بین آراء مأخوذه صحیح نیز آقای ابراهیم رئیسی با ۱۲ هزار و ۴۱۷ رأی بیشترین آراء را داشته و بعد از آن آقای همتی ۶۲۷ رأی، آقای قاضی زاده هاشمی ۵۰۲ رأی و آقای رضایی میرقائد ۴۴۶ رأی را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*