حوادث/ ردپای یک زن در جنایت مرموز

 

ردپای یک زن در جنایت مرموز

همزمان با قتل مرد میانسال در خانه‌اش ردپای یک زن ناشناس در این جنایت به‌دست آمد.

به گزارش ایران، ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت مأموران کلانتری در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از کشف جسد مردی در خانه‌اش خبر دادند. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد.

با حضور تیم جنایی در محل حادثه، آنها با جسد بهروز در حالی مواجه شدند که روی صورت مرد میانسال آثار کبودی دیده می‌شد و داخل خانه نیز آثار خون بود، از آنجایی که بهروز جراحتی نداشت، احتمال می‌رفت خون متعلق به قاتل باشد.یکی از اقوام بهروز که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود در تحقیقات گفت: بهروز با همسرش اختلاف داشت و جدا از او زندگی می‌کرد.

از روز قبل هر چه به او زنگ می‌زدیم تلفن را جواب نمی‌داد تا اینکه نگران شده و به خانه‌اش آمدیم که با جسد او مواجه شدیم.

در تحقیق از همسایه‌ها نیز یکی از آنها گفت: صبح روز سه‌شنبه زن جوانی که نمی‌شناختیم وارد خانه‌اش شد.‌ ناگهان صدای جر و بحث و درگیری آمد و بعد زن ناشناس از خانه بیرون آمد و بهروز هم پشت سر او از آپارتمانش خارج شد. اما زن ناشناس بدون توجه به او سوار خودروی پژو ۲۰۶ شد و آنجا را ترک کرد.

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین تحقیقات برای شناسایی زن ناشناس و علت درگیری و آثار کبودی روی صورت مرد میانسال ادامه دارد.

جایزه ۱۰۰‌هزار‌دلاری آمازون برای کشف راز طناب‌های دار

به خاطر وجود چند طناب دار ساخت تأسیسات شرکت آمازون در ایالت کانکتیکات آمریکا متوقف شده است.

                                                   جایزه ۱۰۰‌هزار‌دلاری آمازون برای کشف راز طناب‌های دار

به گزارش  اسپوتنیک، شرکت آمازون آمریکا اعلام کرد که پس از یافتن هفتمین طناب دار که از سقف تأسیسات در حال ساخت این شرکت در ایالت کانکتیکات آویزان بوده، عملیات ساخت این تأسیسات را موقتا تعلیق کرده است.

سخنگوی شرکت آمازون می‌گوید: ما به شدت از اتفاقاتی که در تأسیسات شهر ویندزور رخ داده است متأسفیم.

وی گفت: نفرت، نژادپرستی و تبعیض هیچ جایی در جامعه ما ندارد و در محیط کار آمازون اصلا پذیرفته نیستند. البته شرکت آمازون گفته پس از آنکه تمهیدات امنیتی را در محل ساخت انبار خود در کانکتیکات افزایش داد، دوباره عملیات ساختمانی را از سر خواهد گرفت.

این شرکت برای یافتن راز هفت طناب داری که از ستون‌های در حال ساخت آویزان بودند از FBI و پلیس محلی کمک گرفته است. برخی افراد شاغل در محل ساخت انبار آمازون می‌گویند به شدت شاهد اقدامات نژادپرستانه در این کارگاه بوده‌اند.

یکی از این افراد گفته که این کارگاه تنها جایی نیست که ما شاهد این اتفاقات هستیم و این اقدامات باید متوقف شود. حالا کار به جایی رسیده که شرکت آمازون و پیمانکاران اعلام کردند به کسی که اطلاعاتی در مورد کسانی که طناب‌های دار را آویزان کرده‌اند، بدهد ۱۰۰ هزار دلار جایزه خواهند داد.

 

 

رفیق کشی با پیچ گوشتی

مرد عصبانی وقتی با دوستش بر سر مسائل مالی درگیر شد با پیچ گوشتی او را به قتل رساند.

به گزارش ایران، چندی قبل خبر مجروح شدن مردی جوان در یک درگیری به مأموران کلانتری ۴۴ ولدآباد اعلام شد. پس از انتقال مرد جوان به بیمارستان و شروع رسیدگی به این پرونده مشخص شد مرد مجروح با یکی از دوستانش بر سر مسائل مالی درگیر شده و دوستش با پیچ گوشتی او را زده است؛ در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت سرانجام وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند اما چند روز بعد مرد جوان در بیمارستان جان باخت بدین ترتیب پرونده با موضوع قتل به تیم جنایی پلیس آگاهی البرز سپرده شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح ماجرا به خبرنگار« ایران »گفت: متهم پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل مدعی شد روز حادثه با مقتول در حال قدم زدن بودند که بر سر مسائل مالی درگیر شدند و متهم که عصبانی شده بود یک سیلی به مقتول زد او نیز قصد حمله با سلاح سرد را داشت که متهم بلافاصله با پیچ گوشتی که همراه داشت یک ضربه به سر وی زد و از ترس اقدام به فرار کرد.

در پی اعترافات متهم و ابراز پشیمانی از این قتل، پرونده به دادسرا ارسال و پس از بازسازی صحنه جرم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در بیشتر پرونده‌های نزاع می‌بینیم که خشم لحظه‌ای و ناتوانی افراد در کنترل آن منجر به حوادثی می‌شود که نتیجه‌ای جز پشیمانی ندارد بنابراین کسب مهارت کنترل خشم در شرایطی که موجب خشمگین شدن افراد می‌شود یکی از ضرورت‌های زندگی به شمار می‌رود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*