گفته می شود

 

گفته می شود بر اساس یک گزارش جنجالی نشریه نیوزویک آمریکا که با استناد به نتایج یک تحقیقات دو ساله منتشر شده، ارتش آمریکا مشغول اداره یک ارتش مخفی با ۶۰ هزار سرباز است که هیچ نظارتی از سوی کنگره این کشور روی آن وجود نداشته و دست کم ۹۰۰ میلیون دلار سالانه برای آن بودجه صرف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، گزارش این مجله بر مبنای ده‌ها مورد درخواست دسترسی به اسناد بر مبنای قانون آزادی اطلاع‌رسانی، تحلیل ۱۶۰۰ رزومه و انتصابات شغلی و مصاحبه‌ها با چند شخص دخیل تهیه شده و بیان می‌دارد که این ارتش مخفی به اجرای عملیاتی در سراسر آمریکا و خارج از این کشور ـ چه اینترنتی و چه غیراینترنتی ـ می پردازد و وظایفش شامل شکست دادن تکنولوژی‌های با پیچیدگی فزاینده می‌شود.

 

 

گفته می شود  رویترز نوشته براساس احتساب‌های انجام شده چیزی در حدود ۷۰۰ تحریم مربوط به ایران وجود دارد که آمریکا باید آن را لغو کند. در واقع برای این که ایران نفت خود را صادر کند، لغو بسیاری از این تحریم‌ها الزامی و اجتناب ناپذیر است. لغو این تحریم ها ممکن است انتقادات زیاد داخلی را برای بایدن به همراه داشته باشد.اما بایدن برای احیای برجام چاره ای جز پذیرش این خطر ندارد.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده سابق مجلس تاکید کرده انتخابات نیاز به شور و نشاط دارد و افرادی مانند احمدی نژاد و تاجزاده می‌توانند باعث این امر شوند.قاسم میرزایی‌‌نیکو در ارزیابی میزان شانس ثبت‌نام‌کنندگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برای راه‌بابی به رقابت‌ها گفت: تا هنگامی که تائید صلاحیت‌ها و تکلیف نظارت استصوابی روشن و مشخص نشود، نمی‌توان تحلیل مناسبی برای آن‌چه که در صحنه انتخابات، رخ می‌دهد بیان کرد.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان گفته ما در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق استناد نکنند.عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار اسامی تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اسامی منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه ها حقیقت ندارد و شورای نگهبان کاملا این اخبار را تکذیب می‌کند.

 

 

 

گفته می شود  عزت الله ضرغامی از فعالان سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگویی کوتاه  در پاسخ به این سوال که آیا به نفع ابراهیم رئیسی؛ دیگر داوطلب اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری از صحنه رقابت ها کناره گیری خواهد کرد؟ اظهار کرده ضرغامی آمده است تا بماند و دیگران خود را با ضرغامی باید تطبیق دهند.

 

 

 

گفته می شود علی مجتهدزاده (وکیل دادگستری) در یادداشتی نوشته ساعاتی قبل از نام نویسی رئیس قوه قضائیه برای انتخابات ریاست جمهوری، کانال تلگرام ایشان که از زمان فیلترشدن تلگرام غیرفعال شده بود، بعد از سه سال، فعالیتش را از سر گرفت. بهتر نبود اگر آقای رئیسی قصد فعالیت مجدد تلگرامی داشتند، اول زحمت فیلترینگ و ممنوعیت‌های آن را برای مردم رفع می‌کردند؟ اگر آن حکم بی‌مبنا بود چرا لغو نمی‌شود و اگر نبود چرا رئیس قضا به تمکین آن ادامه نمی‌دهد؟

 

 

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته وقتی نتیجه‌محوری رایج نباشد، ممکن است یک نفر ۵ مسئولیت اجرایی را نیز قبول کند تا ۵ خط رزومه داشته باشد و به جای نتیجه گرفتن، نمایش بدهد؛ این رفتارها در فضای سیاسی کشور باید تبدیل به ضد ارزش بشود.

 

 

گفته می شود بیژن زنگنه، وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال وزیر شدن در دولت سیزدهم گفته در دولت بعدی اگر پیشنهاد ریاست جمهوری هم به بنده داده شود، قبول نمی‌کنم چه برسه به وزارت نفت. در دولت بعدی بنده از فعالیت‌های دولتی بازنشسته خواهم شد، ولی همچنان در سیاست خواهم بود زیرا سیاست مثل زندگی است و سرنوشت کشور به مسائل سیاسی گره خورده است، ولی از تمامی کار دولتی، پست و سمت و … کناره‌گیری می کنم.

 

 

گفته می شود رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گفته مرجع نهایی تعیین صلاحیت‌ها، هیأت مرکزی نظارت است. اگر صبور باشیم، به طور دقیق صلاحیت‌ها را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد و در نشست خبری دیگری آمار دقیقی از صلاحیت‌ها به اصحاب رسانه خواهیم داد. تا چند روز پیش ۲۱ شهر به جهت رد صلاحیت از حد نصاب افتاده بودند که دستور دادم ۲۱ شهر را احصاء کنند. اینها شهرهای کم جمعیتی بودند که به ۱۳ شهر و در نهایت به ۸ شهر کاهش یافتند. تا پایان بررسی‌ها ممکن است این آمار تغییر کند.

 

 

 

گفته می شود شمس الدین حسینی گفته مهمترین مساله و مشکل که در سیاست ارزی وجود دارد چندگانه ای نرخ ارز و فساد ارزی است و قطعا بساط این فساد ارزی را من برمی دارم.

 

 

گفته می شود گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس گفته احمدی‌نژاد یا نوه و نتیجه حضرت امام خمینی استقلالی بودند، ما حرفی زدیم؟ ذهن‌ها را به سمت آقای جهرمی منحرف می‌کنند تا واقعیت‌ها را پوشش بدهند. باشگاه تا الان باید ۷۵ درصد پرداخت می‌کرد اما نکرده و مشکلاتی برای بازیکنان ایجاد شده. از ابتدای فصل فقط ۸۰۰ دلار پاداش گرفتیم. خواب‌های بدی برای پرسپولیس دیده‌اند. اعتراض به داوری یک قانون تبدیل شده که اگر مربی‌ کمتر صحبت کند، حق تیمش را می‌خورند

 

 

گفته می شود پناهیان اعلام کرده پای صندوق نشان می‌دهیم کی هستیم این سخنران مذهبی گفته باید توجه کنیم که جرم درست انتخاب نکردن از غارتگری بیت المال سنگین‌تر است زیرا با انتخاب غلط در اصل غارتگران افزایش می‌یایند. انتخابات تجلی این جمله است که «هر جوری باشید همانجور سرپرستی انتخاب می‌کنید» یعنی ما پای صندوق رأی نشان می‌دهیم کی هستیم.مراسم افتتاحیه عملیات گفتگومحور زنجیره تواصی به صورت مجازی با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و با حضور مبلغین مجازی سراسر کشور شب گذشته شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

 

 

 

 

گفته می شود به عنوان بخشی از یک وعده انتخاباتی، ترامپ طی دوران ریاست جمهوری خود به قول خود پایبند بود که حقوق دریافتی از مالیات‌دهندگان را نپذیرد و در عوض گاهی اوقات آن را به خدماتی نظیر سازمان پارک‌های ملی اهدا کند. بیزنس اینسایدر یادآور شد مشخص نیست ترامپ حقوق بازنشستگی خود را نگه داشته است یا خیر. رؤسای جمهور سابق از سوی قانون اساسی ملزم به پذیرش حقوق بازنشستگی نیستند. طبق بررسی بلومبرگ، برآورد می‌شود شبکه ثروت ترامپ حدود ۲.۳ میلیارد دلار باشد. نمایندگان ترامپ و اداره خدمات عمومی به درخواست اکسیوس برای اظهارنظر، واکنش فوری نشان ندادند.

 

 

گفته می شود معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفته با توجه به ثبت‌نام حدود ۴۰ نفر از زنان کشور برای انتخابات ریاست جمهوری، انتظار می‌رود شورای نگهبان این‌بار رجل سیاسی مونث را تایید کند.

 

 

گفته می شود نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۷ عضو «شورای راهبری» ستاد انتخاباتی‌اش را انتخاب کرده اما سیدرضا نوروززاده یکی از افرادی که به عنوان این شورا ذکر شده می‌گوید: هنوز بساط ستاد راه نیفتاده و حکمی هم به ما نرسیده است.اسحاق جهانگیری نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۷ عضو «شورای راهبری» ستاد انتخاباتی‌اش را انتخاب کرد.فاطمه پهلوانی، محمدرضا جلایی‌پور، حسین مرعشی، شهیندخت ملاوردی، محمد نعیمی‌پورر، سیدرضا نوروززاده و رضا ویسه از سوی اسحاق جهانگیری داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری به عنوان ۷ عضو «شورای راهبری» ستاد انتخاباتی‌ انتخاب شدند

 

 

 

 

 

گفته می شود اطلاعات به دست آمده از زندگی شخصی بیل گیتس آنقدر‌ها دقیق نیست تا نام این زن حداقل در شرایط فعلی کشف شود. اما این تنها گزینه‌ای نبوده که بیل گیتس با او رابطه داشته است. گفته می‌شود که طبق توافقی میان بیل و ملیندا، او اجازه داشت یک آخر هفته در سال، با دوست‌دختر سابقش به تعطیلات برود.

 

 

 

گفته می شود منابع آمریکایی محتوای نامه رییس جمهور پیشین این کشور به پنتاگون را فاش کردند. «دونالد ترامپ»، رییس جمهور پیشین آمریکا، پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، یادداشتی مخفیانه را برای وزارت دفاع آمریکا فرستاده و در آن به پنتاگون برای خروج نیرو‌های آمریکایی از مناطق مختلف جهان فشار آورده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*